Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:44:26 GMT

اعلام جرم علیه واحدهای تولید زغال در ملارد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۳۶۶

اعلام جرم علیه واحدهای تولید زغال در ملارد

به گزارش خبرگزاری مهر، شیدا اکار سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و پاکسازی، ویژه گرامیداشت هفته محیط زیست و دیدار مسئولین و مدیران شهرستان بخصوص فرماندار ملارد، رئیس جمعیت هلال احمر و کارکنان آن ارگان از اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: از جمله برنامه هایی که به مناسبت هفته محیط زیست در شهرستان ملارد برگزار شد اجرای چندین برنامه پاکسازی نخاله های ساختمانی و عمرانی در سطح روستاهای شهرستان بود که طی هماهنگی با دستگاه های مختلف انجام پذیرفت و در آن بیش از ۲۰۰ تن پسماند عمرانی و نخاله از سطح روستاها جمع آوری و پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهار داشت: خوشبختانه طرح پاکسازی روستاهای شهرستان ملارد با همکاری ارگان های مرتبط از جمله دهیاری ها مورد استقبال مردم و دوستداران محیط زیست قرار گرفته و اجرای آن در تمام روستاها جزء اهداف اصلی و برنامه های پیش روی این اداره است.

اکار در ادامه افزود: با عنایت به اینکه دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور باید نقطه ثقل هدف گذاری در برنامه های زیست محیطی باشند، در همین راستا با توجه به محدودیت های ناشی از بحران بیماری کرونا، این اداره باهدف افزایش آگاهی و ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست اقدام به برگزاری دوره آموزش مجازی با مضمون "بازیافت پسماند در منازل برای حفظ محیط زیست" ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی کرد که در این دوره آموزشی، موضوعاتی در خصوص پسماند و انواع آن، بازیافت پسماند و راهکارهای بازیافت پسماند و … به صورت ساده و عملی ارائه شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد با اشاره به پایش ویژه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و همچنین پایش مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت در هفته محیط زیست، عنوان کرد: بازدید از مراکز معاینه فنی شهرستان، پاکسازی شهرک صنعتی صفادشت، آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند برای عموم مردم در کنار توزیع ظروف یکبار مصرف گیاهی و تجدید پذیر با هدف ترویج فرهنگ کاهش مصرف ظروف پلاستیکی و رسیدگی به شکوائیه های مردمی نیز ازجمله اقدامات انجام شده در این هفته بود.

وی در پایان از اعلام جرم برعلیه متصدیان تولید زغال به صورت غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده این متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شده که نتیجه پس از صدور آراء مربوطه اعلام خواهد شد.

کد خبر 4948950

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست استان تهران زغال پسماند متخلف وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران ویروس کرونا قوه قضاییه شهرداری تهران آتش سوزی اکبر طبری وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی آموزش مجازی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران محسن هاشمی نیروی انتظامی زهرا صدراعظم نوری شهرستان ملارد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد

سید جلال موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردکان گفت: بوتیمار یا غم‌خورک گونه‌ای پرنده آبچر است از راسته پلیکان‌سانان، خانواده حواصیلان. ویژگی اصل این پرنده که آن را از دیگر اعضای تیره حواصیلان متمایز می‌کند، گردن کوتاه‌تر آن است. 

موسوی ادامه داد: بعد از بررسی و معاینه اولیه با توجه به شرایط گونه و آسیب جدی به بال برای درمان به دامپزشک ارجاع داده شد. 

او افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده حیات وحش آسیب دیده و حتی تلف شده موارد را به تلفن گویا ۱۵۴۰ و یا همکاران این اداره اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هشدار به شکارچیان؛ از منطقه کوهسرخ خارج شوید
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان