Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر افزود: هم‌اکنون وضعیت آمار موارد مثبت کرونا در این استان نگران کننده‌است و براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، از ورود کارمندان و مراجعانی که ماسک نزده باشند به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی جلوگیری به عمل آمده و هیج خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از فردا در استان مراجعه به بانک‌ها و اداره‌ها بدون ماسک ممنوع است و کارمندان هم باید با ماسک در محل کار خود حضور یابند و مدیران بانکی و اجرایی با کسانی که این مصوبه را رعایت نکنند برخورد داشته باشند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه سیستم بانکی بعد از کادر درمان بیشترین درگیری با بیماری کرونا را دارد، همکاری بانک‌ها و مردم با هم به روند مقابله با این بیماری کمک می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها توسط مردم افزود: اکیپ‌های بازرسی از ادارات و بانک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران تشکیل شده و حوزه اداری، بانکی و بازار را به صورت سختگیرانه نظارت کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: بانک‌های استان بوشهر از دریافت قسط‌ها به صورت حضوری خودداری کرده و همه قسط‌ها به صورت غیر حضوری پرداخت شود.

برچسب‌ها کرونا بوشهر ماسک عبدالکریم گراوند بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوشهر ماسک عبدالکریم گراوند بهداشت و سلامت کرونا بوشهر ماسک عبدالکریم گراوند بهداشت و سلامت بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی، سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش‌های خرید با ابزار‌های پذیرش و پوز‌ها و IPG‌ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی، نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟