Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلایی گفت: هجدهمین اجلاسیه کنگره شهدا همراه با تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سعید جلایی» با اشاره به برگزاری هجدهمین اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در تیرماه سال جاری در جمع خبرنگاران گفت: اجلاسیه گرامیداشت شهیدان صفری، سمیعی کرهرودی و شهدای سلامت با عنوان هجدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان مرکزی در پنجم تیر ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرائی هجدهمین اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: برپایی نمایشگاه کتاب، عرضه محصولات فرهنگی برگزاری کارگاه نقاشی با حضور هنرمندان شاخص استان، اجرای تئاتر خیابانی، راه اندازی کارگاه طراحی و خطاطی، ویزیت رایگان و راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش بهداشتی از جمله برنامه های این اجلاسیه خواهد بود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: نمایشگاه این اجلاسیه از سوم تیر ماه از ساعت 18 الی 20 فعالیت می کند و مراسم اصلی اجلاسیه پنجم تیر ماه از ساعت 21 در دبستان حاج نیری شهر اراک برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه قبل از برگزاری اجلاسیه دو فاز رزمایش فضای مجازی و نمایشگاه کتاب برنامه ریزی شده است، ادامه داد: این دو فاز اجلاسیه را با سایر برنامه های فرهنگی برگزار شده تاکنون متفاوت کرده است.

 

جلایی تجلیل از مدافعان سلامت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی را از دیگر برنامه های این اجلاسیه دانست و اظهار کرد: اینکار بدین جهت انجام می شود که به این عزیزان اعلام کنیم مردم ایران قدردان زحمات آنها هستند و در کنار کادر درمانی به رعایت اصول بهداشتی می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل برگزاری اجلاسیه تحت نظارت مستقیم دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه روح الله انجام خواهد شد، گفت: اجلاسیه و نمایشگاه در اراک، خیابان شهدای صفری(ره)، دبستان حاج نیری برگزار می شود که پیش بینی کلیه مسائل برای رفاه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجلاسیه یادواره شهدا اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود