Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر در شهرهای «اوکلند» و «ولینگتون» نیوزیلند دست به تظاهرات ضد نژادپرستی در پی قتل «جرج فلوید»،سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس این کشور زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « stuff»،هزاران نفر در شهرهای «اوکلند» و «ولینگتون» نیوزیلند دست به تظاهرات ضد نژادپرستی در پی قتل «جرج فلوید»،سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس این کشور زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تظاهرکنندگان در حالی که پلاکاردهایی برای محکوم کردن نژادپرستی در دست داشتند همبستگی خود را با معترضان آمریکایی که برای رساندن صدای اعتراض خود نسبت به خشونت پلیس به خیابان ها آمده اند،نشان دادند.

 

معترضان نیوزیلندی اعلام کردند که برای اعلام مشارکت و همبستگی با جنبش «زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد»  به خیابان ها آمده اند.

 

«جولیا وایپوتی»،فعال عدالت اجتماعی که در تظاهرات اوکلند شرکت کرده بود در این باره گفت: جرج فلوید با کشیدن آخرین نفس خود این امکان را برای ما فراهم کرد تا با محکوم کردن نژادپرستی و اعتراض نسبت به این مسئله در جهان نفس بکشیم.

 

وی افزود: ما نمی توانیم چشم خود را به روی نژادپرستی در حال رشد در آمریکا و کشورهای اروپایی ببندیم و باید همه با هم کاری برای حل این مشکل انجام دهیم.

 

این در حالی است که تظاهرات ضد نژادپرستی در سراسر جهان در پی قتل «جرج فلوید» در حال انجام است.

 

تظاهرات در پاریس و لندن که همچنان ادامه دارد با دخالت پلیس به خشونت کشیده شده است.

 

مرگ فلوید به دست پلیس مینیاپلیس که به مدت 9 دقیقه زانویش را روی گردن این سیاه پوست آمریکایی گذاشته بود تظاهرات گسترده ای را در سراسر جهان علیه نژادپرستی و خشونت پلیس رقم زد و این می تواند شروع تازه ای برای مبارزه با نژادپرستی در سراسر جهان باشد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: جرج فلوید نیوزیلند نژادپرستی جرج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان

همانطور که واقفیم ، کسب تجارب و به کارگیری عملی آنها در محیط آموزشی و تربیتی کلاس و مدرسه می تواند تاثیر بسزایی در روند رو به رشد دانش آموزان در مراحل آموزشی و پرورشی ایفا نماید.

از طرفی آموزش و تربیت بهتر برای همه برای پیشرفت در زندگی و کسب موفقیت بسیار ضروری است. اعتماد به نفس را افزایش می دهد و به شکل گیری شخصیت افراد کمک می کند. آموزش و تربیت مدرسه نقش بسزایی در زندگی هر فرد ایفا می کند.

تجارب برتر تربیتی

تجارب برتر تربیتی معلمان در ابعاد مختلف می تواند المان های قابل توجهی را در پیشرفت علمی و اخلاقی دانش آموزان ارائه دهد. این مسائل در ابعاد مختلف تاثیر گذار و اجتناب ناپذیر است. سلسله تاثیراتی که این نوع تجارب در زندگی دانش آموزان دارد متنوع است.

تجارب برتر تربیتی باعث گسترش آگاهی می شود

عدم ایمان و باور های اخلاقی چیزی است که جامعه را باتلاق می کند. افرادی که توسط باورهای نادرست گمراه می شوند، بیش از آنکه به نفع جامعه باشند، ضرر دارند. تجارب برتر تربیتی به ما کمک می کند تا سوال کنیم، ذهنی تحلیلی به ما می دهد و به ما کمک می کند خرافات را رد کنیم. یک ذهن تحصیل کرده در پشت همه اعمال منطق و استدلال علمی می خواهد.

تجارب برتر تربیتی به ما کمک می کند تا در برابر باطل و حق بایستیم

تجارب برتر تربیتی به کاهش میزان جرم و جنایت کمک می کند. دلیلش این است که افراد تحصیل کرده می توانند بین درست و نادرست تفاوت قائل شوند.

به پیشرفت کمک می‌کند

تجارب برتر تربیتی بهتر فرصت‌های زیادی را به وجود می‌آورد و این امر به ویژه در زمانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، که در آن فناوری و آموزش تضمین می‌کنند که فرصت‌ها محدود به جغرافیا نیست، مهم است.

به ما کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشیم

این یک واقعیت شناخته شده است که هرچه تربیت اخلاقی شما بیشتر باشد، عملکرد اجتماعی شما بهتر خواهد بود. ارتباط عمیقی بین تربیت و بهره‌وری وجود دارد و در این عصر که رقابت در هر نقطه وجود دارد، تربیت چیزی است که به شکوفایی صنعت و متعاقباً یک ملت کمک می‌کند.

به ما کمک می کند تا در سراسر مرزها ارتباط برقرار کنیم

آموزش دیجیتال به دستیابی به این امر کمک کرده است. آموزش به دانش‌آموزان از سراسر مرزها فرصت‌هایی برای ارتباط و برقراری ارتباط و تلاش برای ساختن آینده‌ای بهتر و جهانی بهتر داده است.

روایت پژوهی چیست؟

یک شکل ادبی از تحقیقات کیفی، روایت پژوهی همه چیز در مورد جمع آوری و بیان یک داستان یا داستان ها (به تفصیل) است. محققان روایت‌هایی درباره تجربیات افراد می‌نویسند، یک تجربه زندگی را توصیف می‌کنند و معنای آن تجربه را با فرد مورد بحث قرار می‌دهند. معمولاً یک طرح روایت پژوهی بر مطالعه یک فرد متمرکز است. محقق در مقابل یک جامعه، مفسر داستان های فرد می شود.

چه زمانی محقق از روایت پژوهی استفاده می کند؟

وقتی کسی مایل است داستان خود را بگوید، از یک زمان بندی پیروی می کند و محقق می خواهد آن را بنویسد. نویسنده می تواند ضمن ارائه رویکردی کیفی، به شکلی متقاعدکننده و ادبی بنویسد. محقق اطلاعات را از طریق مصاحبه، داستان های خانوادگی، مجلات، یادداشت های میدانی، نامه ها، زندگی نامه، گفتگوها، عکس ها و سایر مصنوعات جستجو می کند.

روایت پژوهی چگونه توسعه یافت؟

روایت پژوهی هنوز در حال توسعه است. نویسندگان رشته های متعددی از مطالعات علوم اجتماعی، از جمله آموزش، مدعی آن هستند. روندهای متعددی بر توسعه آن در حوزه آموزش تأثیر گذاشته است. زمانی که اولین بررسی کلی را برای حوزه آموزش ارائه کردند. سه عامل مؤثر بر رشد پیشنهاد شد: 1) تأکید بیشتر بر تأمل معلم. 2) تأکید بیشتر بر دانش معلمان. و 3) مربیانی که به دنبال آن هستند تا صدای معلمان را با توانمندسازی معلمان برای صحبت در مورد تجربیات خود به منصه ظهور برسانند.

ارزش های تربیتی و طرح کرامت

آموزش و پرورش با ارزش های تربیتی و اجرای پروژه هایی نظیر طرح کرامت نیرویی دگرگون کننده در زندگی افراد، در ایجاد جامعه ای عادلانه تر و فراگیرتر و در پیشبرد دانش بشری ایجاد نموده است.

این ارزش‌ها در طرح کرامت زیربنای آموزش های اخلاقی است که ما به دانش آموزانی ارائه می‌دهیم که ممکن است جای خود را در دانشگاه ها جستجو کنند تا علایق خود را کشف کنند، به دنبال صلاحیت‌های جدید و کشف راه‌هایی باشند که از طریق آن به جامعه کمک می‌کنند.

برنامه درسی و اخلاقی طرح کرامت

برنامه درسی و اخلاقی طرح کرامت در مرکز آموزشی است که ما ارائه می دهیم. برنامه درسی ما به دانش‌آموزان ارائه می‌دهد که یک آموزش مبتنی بر اخلاق را تضمین می‌کند و از عمق دقیق انضباطی و فرصت‌هایی برای وسعت مطالعه اطمینان می‌دهد که در آن آنها می‌توانند علایق و استعدادهای خود و مسیرهای تحصیلات تکمیلی حرفه‌ای، اشتغال یا تحقیق را کشف کنند.

درک عمیق انضباطی از طرح کرامت

برنامه طرح کرامت به دانش آموزان ما اجازه می دهد تا دانش و درک عمیق انضباطی را توسعه دهند و در عین حال کنجکاوی، خلاقیت و تحقیق را تشویق می کنند. این به دانش آموزان ما این توانایی را می‌دهد تا با شرایط و موقعیت‌های پیچیده‌ای که در آن قرار دارند، سازگار شوند و شکل دهند و آنها را برای پذیرش بسیاری از مسیرها و فرصت‌های ممکن آماده کند.

نتیجه‌گیری

آموزش و پرورش نیرویی دگرگون کننده در زندگی افراد، در ایجاد جامعه ای عادلانه تر، عادلانه تر و فراگیرتر و در پیشبرد دانش بشری است.با چشم انداز و ارزش های آموزشی ما، پیشرفت دانش آموزان و آموزش مسیر ما را در تجربه و آموزش دانش آموز از هم اکنون تا چشم انداز سند تحول بنیادین ترسیم می کند، آموزش به فرد کمک می‌کند تا پتانسیل‌های خود را بشناسد، که در مقابل به پرورش یک جامعه قوی‌تر و منسجم کمک می‌کند.

کد خبر 746538

دیگر خبرها

  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان