Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@07:31:46 GMT

رکورد آمار روزانه مبتلایان به کووید-۱۹ در هند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۴۸۵

ساعت24-مقامات هندی از بیشترین افزایش آمار روزانه مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در این کشور خبر دادند.

وزارت بهداشت هند اعلام کرد: در مدت حدود ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ هزار و ۹۲۹ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کشور شناسایی شده که تاکنون بیشترین رقم بوده است.

آمارها حاکی از آن است که تاکنون بیش از ۳۲۰ هزار و ۹۰۰ مورد ابتلا به این بیماری و بیش از ۹۱۹۰ مورد فوت ناشی از این بیماری در هند گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، بررسی‌ها نشان می‌دهد ایالت «ماهاراشترا» در غرب هند بیشترین شمار تلفات و مبتلایان این بیماری را در هند به خود اختصاص داده به گونه‌ای که تاکنون حدود ۱۰۴ هزار و ۵۶۸ مورد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این ایالت شناسایی شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت.


دکتر علی عباسی افزود: در سال ۱۴۰۲ از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و مابقی زن هستند.

بابل دارای بیشترین جان باخته
در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندرود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است.

شهریور بیشترین فوتی
بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

ضرورت اعمال تدابیر سختگیرانه برای جلوگیری از توزیع قرص برنج

عضو شورای قضایی استان خاطر نشان کرد: هر چند در سال‌های گذشته و طبق آمار‌های موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • جزئیات بیماری ترانه علیدوستی؛ ابتلا به یک سندروم خاص؟!
  • خطر ابتلا به دیابت چه کسانی را تهدید می‌کند؟/ آب آشامیدنی قاتل دیابت
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • کم‌خوابی از عوامل کبد چرب غیرالکلی است
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی‌شود
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس چیست؟