Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@08:31:03 GMT

تیراندازی شبانه در ساوه/عامل تیراندازی تحت تعقیب است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۴۹۷

آفتاب‌‌نیوز :

براساس اعلام پلیس، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در این‌باره گفت: در ساعات پایانی شب گذشته با اعلام گزارشی از یک مورد تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان در یکی از محله‌های شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس عامل این تیراندازی شناسایی و مشخص شد که این فرد به علت اختلافات قدیمی به سمت منزل طرف اختلاف خود شلیک کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این تیراندازی به کسی صدمه‌ای وارد نشده است، اضافه کرد: این افراد دارای اختلافات شدید و سوابق کیفری به علت شدت درگیری‌ها در مراجع قضائی هستند و عامل تیراندازی شب گذشته نیز شناسایی شده و هم اکنون تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

عیسی‌آبادی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی و آرامش عمومی شهروندان بیان کرد: هنجارشکنان بدانند که پلیس و دستگاه قضا در برخورد با جرایم برهم زننده نظم عمومی با شدت و قاطعیت برخورد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم