Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی "گره" با اشاره به ارسال 221 اثر به دبیرخانه این جشنواره گفت: اختتامیه این جشنواره 29 خردادماه برگزار می‌شود.

گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رضا مبینی دبیر برگزاری جشنواره ملی یادداشت نویسی "گره" ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره ملی با موضوع کرونا به میزبانی بسیج رسانه نکا با شیوع این ویروس منحوس در کشور خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره  ۲۲۱ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه مجازی این جشنواره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال آثار یادداشت نویسان سراسر کشور جمع‌آوری و  ۶ اثر از پنج استان به‌عنوان نفرات برتر و چهار اثر نیز به‌عنوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل خواهند شد.


مبینی عنوان کرد: داوری این جشنواره ۲۰ روز به طول انجامید،  ۲۹ خرداد ماه جاری آئین اختتامیه این جشنواره به‌صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

*هدف پر کردن جای خالی رشته یادداشت‌نویسی در حوزه رسانه بود

در ادامه حسین زحمتکش مسؤول بسیج رسانه شهرستان نکا اضافه کرد: جای خالی رشته یادداشت‌نویسی در جشنواره‌های رسانه‌ای همواره  مشهود بوده، بر این اساس جشنواره «گره» با موضوع کرونا و محوریت دیده شدن زحمات یادداشت نویسان برگزار شد.

وی تصریح کرد: پنج دوره یادداشت‌نویسی به همت بسیج رسانه نکا برگزار شد و تلاش داریم با تقویت این دوره‌ها در تربیت نیروی تراز انقلاب بویژه دهه هشتادی‌ها شاهد موفقیت‌هایی باشیم.

 زحمتکش خاطرنشان کرد: تلاش داریم در بسیج رسانه نکا میزبان جشنواره بین‌المللی عکس با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم، این جشنواره در قالب اعلام فراخوان عکس از کشورهای مقاومت و در ایام سالگرد شهادت این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره مازندران شهید رسانه مازندران جشنواره اختتامیه داوری شهید رسانه یادداشت نویسی جشنواره ملی بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عباس حسین نژاد دبیر جشنواره با اشاره به استقبال خوب در این دوره به خبرنگار ما گفت : ۱۱۲۹ اثر در پنج بخش به جشنواره رسیده است .
این جشنواره ۱۱ اردیبهشت در فومن برگزار می شود و آثار رسیده  به این جشنواره در بخش های داستان ،شعر طنز ، چند رسانه ای ، نثر طنز و کاریکاتور است؛ که در هر بخش ۴ اثر برگزیده خواهند شد.
دبیر جشنواره ، اصلاح گری اجتماعی را هدف طنز بیان کرد و گفت : بیشترین آثار رسیده برای تهران ، اصفهان ،فارس ،قم و خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا