Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص مصاحبه مدیرعامل باشگاه مس سونقون در خصوص محمدرضا سنگ سفیدی و اینکه آیا نجفی قصد به هم زدن تمرکز گیتی پسندی ها را داشته است، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اولاً قضیه سنگ سفیدی و باشگاه مس روند قانونی خود را طی کرده است و حکم دو رکن قضایی فدراسیون فوتبال، باشگاه مس را محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیرعامل مس نمی تواند با مصاحبه حوزه مدیریت خود را تبرئه کند و در این خصوص سنگ سفیدی به صورت قانونی و توسط وکیل خود این پرونده را به سرانجام رسانده است. در صورت نیاز وکیل این بازیکن خودش صحبت می کند.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در خصوص اینکه آیا هدف مدیر عامل مس به هم ریختن تمرکز گیتی پسند بوده است؟ گفت: گیتی پسند باشگاه بزرگی است و پرافتخارترین تیم ایران و آسیا است. این باشگاه بزرگ کادر و بازیکنان بزرگ و حرفه ای دارد که با ادعاهای پوچ و واهی یک نفر که هیچ وجاهت قانونی ندارد، خللی در هدف این باشگاه وارد نمی شود.

عراقی زاده  در پایان گفت: این مصاحبه ها و شانتاژها سالهاست که نخ نما شده و جز خاطرات ما می باشد اگر برای دیگران حربه ای جدید است.

کد خبر 4949358 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه گیتی پسند فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا تیم ملی فوتبال ایران والیبال وزارت ورزش و جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد مارک ویلموتس گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند

بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روز‌های حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند، ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش‌های مختلفی این روز‌ها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش‌های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهانی‌ها به مصاحبه مدیر تراکتور
  • واکنش یک رسانه به اقدام جنجالی سفیر ایران در باکو
  • ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال