Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه تخصصی آموزش موسیقی ایرانی و جهانی با همکاری آموزشگاه موسیقی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا در رشت برگزار می شود،

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، با همکاری واحد آموزشگاه موسیقی موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا، کارگاه آموزش موسیقی ایرانی و جهانی فردا(دوشنبه، ۲۶ خرداد) در سالن آکوستیک تمرین موسیقی استاد امانی این موسسه در خیابان ۸۷ گلسار رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از تمامی نوازندگان و هنرمندان موسیقی شهر رشت و استان گیلان، در سطح‌های مبتدی و پیشرفته دعوت می شود تا برای مشاوره و تعیین سطح توسط استاد «امیرحسین زندیان» پیشکسوت موسیقی و ویولن نوازی در عرصه ملی و بین المللی، عصر فردا در شعبه گلسار موسسه فرهنگی هنری چشم انداز فردا حضور بهم رسانند.

 

در این دوره‌ها هنرجویان اصول، مهارت و فنون موسیقی ایرانی و جهانی، اصول و مبانی نوازندگی ويولن ایرانی و كلاسيک در دو سطح مقدماتی و پيشرفته، كودكان بعد از ارف، انتخاب ساز كلاس گروهی ويولن ويژه كودكان پنج تا ١٥ سال، کمانچه مقدماتی و پيشرفته، تئوری موسيقی و سلفژ و آهنگسازی را فرا می‌گیرند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌ها می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ الی ۲۰ و پنجشنبه ۹ الی ۱۸ به آدرس رشت، گلسار، خیابان ۸۷، نبش نواب پلاک ۹۹مراجعه کرده و یا با شماره۰۱۳۳۲۱۱۳۰۵۲ تماس حاصل کنند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسیقی ایرانی و جهانی کارگاه آموزشی موسیقی موسیقی ایرانی و جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری پارک ۶.۵ هکتاری گلسار به نام «جوانمرد»

به گزارش خبرنگار مهر، با پیشنهاد شهردار گلسار مبنی بر نامگذاری پارک ۶ و نیم هکتاری شهر گلسار به نام یکی از خصلت‌های مولای متقیان حضرت علی (ع)، لایحه نامگذاری آن به نام بوستان جوانمرد به استانداری البرز ارسال و پس از موافقت مجتبی عبداللهی، استاندار این پارک به نام بوستان جوانمرد نامگذاری شد.

شایان ذکر است تمامی فضاهای این پارک و نیز ۹۵ درصد ابنیه موجود در آن شامل ۳۶ چشمه سرویس بهداشتی، ساختمان فرهنگسرا، کافی شاپ و ساختمان اداری پارک تکمیل شده است.

کد خبر 6063537

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • سفره کریمانه افطاری برای روزه داران گلسار
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • نامگذاری پارک ۶.۵ هکتاری گلسار به نام «جوانمرد»
  • تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ارومیه برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود