Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@22:11:34 GMT

برای جلوگیری از قطع برق مصرف ‌را مدیریت کنید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۸۰۸۳

برای جلوگیری از قطع برق مصرف ‌را مدیریت کنید

گیلان - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان از راه‌اندازی پویش مردمی مدیریت کولرها خبر داد و گفت: برای جلوگیری از قطعی برق از مردم انتظار داریم ما را در استمرار تأمین برق استان یاری کنند.

به گزارش قدس س آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان حمیدرضا حکمت ، با بیان اینکه پویش مردمی مدیریت کولرها در استان گیلان به راه افتاده و خوب است عموم مشترکان برق برای مدیریت مصرف به این پویش بپیوندند اظهار داشت: برای جلوگیری از قطعی برق از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف این شرکت را در استمرار تأمین برق استان یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان گیلان با اشاره به افزایش دمای هوای استان در هفته کنونی ضمن توصیه به مشترکان برق عنوان کرد: در راستای ممانعت از قطعی برق مردم می‌توانند با خاموش کردن کولرهای منازل و محل کار خود به مدت ۱۵ دقیقه در بین ساعات ۱۴ تا ۱۵ این شرکت را جهت پایداری شبکه و استمرار تأمین برق یاری کنند.

حکمت با بیان اینکه در اثر افزایش دمای هوا این هفته با اوج مصرف برق در گیلان مواجه می‌شویم تصریح کرد: پویشی تحت عنوان «پویش مردمی مدیریت کولرها» در گیلان راه‌اندازی شده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت عموم مردم و مشترکان توزیع برق بتوانیم ضمن جلوگیری از قطعی برق خدمات مطلوبی را به آنان ارائه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بین ساعات ۱۲ تا ۱۷ به طور کلی با پیک مصرف برق در استان گیلان مواجه هستیم خاطرنشان کرد: مشترکان و شهروندان گیلانی می‌توانند با قرار دادن دمای کولرهای منازل و محل کار خود در دمای بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد به نحو مطلوبی در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان توزیع برق گیلان مدیریت مصرف برق قطعی برق توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، یداله ملکی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو خبر داد و با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تأمین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

کد خبر 6087279

دیگر خبرها

  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724