Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فرماندهی انتظامی البرز به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود از برادران مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در نیروی انتظامی استان با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی تمامی رشته‌های نظری و فنی و حرفه‌ای در بخش درجه‌داری به‌صورت پیمانی ۵ ساله، نیرو جذب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نصرالله زال نژاد گفت: این جذب نیرو فقط برای آقایان است و داوطلبان علاوه بر داشتن شرایط عمومی پس از موفقیت در مراحل گزینش استخدام می‌شوند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان البرز افزود: رشته‌های موردنیاز و رسته خدمتی آن‌ها به تفکیک مدرک تحصیلی به این شرح است: رشته‌های موردنیاز با مدرک کارشناسی،  برای خدمت در پلیس فتا، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی رایانه است. برای خدمت در معاونت اجتماعی، روانشناسی، مشاوره و راهنمایی، مطالعه خانواده و مددکاری اجتماعی است. همچنین برای خدمت در عقیدتی سیاسی،  علوم‌سیاسی، علوم‌تربیتی، علوم‌ارتباطات و فیلم‌سازی، روابط عمومی، مدیریت فرهنگی و رایانه است.

رشته‌های موردنیاز با مدرک کارشناسی ارشد برای خدمت در پلیس فتا، مهندسی فناوری، مهندسی رایانه و مهندسی برق است.

خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، اعضای پلیس افتخاری، بسیج، نخبگان و حافظان قرآن کریم در صورت داشتن شرایط مساوی در اولویت پذیرش هستند.

متقاضیان استخدام می‌توانند همه‌روزه در ساعات اداری به ساختمان هسته گزینش استان در میدان توحید، بلوار بلال، مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۱۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۴۰۹ تماس بگیرند.

کد خبر 521653 برچسب‌ها استان البرز استخدام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز استخدام استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت