Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:50:47 GMT

ماهانه ۶۰۰ هزار عدد ماسک درزنجان تولید می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۹۷۹۲

ماهانه ۶۰۰ هزار عدد ماسک درزنجان تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا آبی پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در گذشته الکل و ماسک جزو کالاهای لوکس بود، گفت: امروز این اقلام بهداشتی جزو کالاهای ضروری خانواده‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه امروز خانواده‌ها بخشی از در آمد خود را صرف مواد ضد عفونی می‌کنند، اظهار کرد: روزانه بیش از ۱۵ تن الکل معمولی و ۲۵ تن الکل صنعتی در استان تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان، گفت: تاکنون بیش از ۲۸ هزار و ۱۹۷ ماسک، ۲۸ هزار ژل ضدعفونی کننده و بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار ماسک در استان زنجان تولید و توزیع شده است.

آبی پور، با بیان اینکه استان زنجان در خصوص تولید الکل و ماسک مشکلی ندارد، افزود: ما به سایر استان‌ها هم ماسک ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اقلام بهداشتی در ۱۴۰ داروخانه استان زنجان توزیع می‌شود، ابراز کرد: در استان زنجان برای روزهای آینده اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ژل ضدعفونی کننده ذخیره شده و نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری زنجان، با بیان اینکه ماهانه بیش از ۶۰۰ هزار ماسک تحویل مراکز درمانی می‌شود، گفت: امروز شرکت سرجین بافت در خصوص تامین ماسک همکاری لازم را دارد.

کد خبر 4949517

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی گرگان بیرجند یاسوج آتش سوزی جنگل ها سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت

مجید گلشنی منفرد در جلسه رفع موانع تولید استان زنجان، گفت: در سال گذشته ۱۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری هفت هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال در استان احیا شد که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ شاهد احیای واحدهای بزرگ صنعتی در استان بودیم.

وی با اشاره به احیای ۱۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۳۳ میلیارد ریالی در سال ۱۴۰۱ افزود: بر اساس مقایسه احیای واحدهای صنعتی طی ۲ سال اخیر شاهد هستیم که با وجود کاهش تعداد واحدهای احیا شده در سال گذشته، با رشد ۲ هزار و ۶۳ درصدی سرمایه گذاری های صورت گرفته مواجه بودیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: اشتغالزایی در واحدهای احیا شده هزار و ۸۲۵ نفر بوده که ۴۶۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص احیای واحدهای معدنی استان، یادآور شد: هفت واحد معدنی نیز در استان با سرمایه گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شده که زمینه اشتغال ۵۵ نفر را فراهم کرده است.

وی افزود : سرمایه گذاری معدنی صورت گرفته نیز در سال گذشته ۳۰۲ درصد رشد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • کشاورزی زنجان و تلاش برای سازگاری با کم آبی
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • مراسم رژه روز ارتش در زنجان و بندرعباس
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت