Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا چاکرالحسینی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بابیان اینکه در برخی روستاها محدودیتی برای تامین زمین نداریم ، افزود: جوانان می توانند برای ساخت مسکن در روستاهای هروک، شمس‌آباد ، شهراسب ، شهرآباد، فراغه، صفی آباد ، ده عرب ، صادق آباد بخش‌های مرکزی و روستاهای اسفندآباد ، هارونی ، بَداف و خرم آباد بخش‌ بهمن به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی متقاضیان بدون مسکن در ابرکوه وام دریافت می‌کنند، و برای هر متقاضی در روستاهای ابرکوه و شهر مهردشت مرکز بخش بهمن ، ۴۰۰ میلیون ریال وام با بازپرداخت ۱۵ ساله در نظر گرفته شد.

این مسوول اظهارکرد: این نهاد بدون هیچ محدویتی آمادگی دارد ، افراد واجد شرایط روستایی بدون سرپناه را برای دریافت وام قرض الحسنه به بانک‌های عامل معرفی کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تکمیل و بهره برداری از طرح هادی در روستا هزینه شده است ، اضافه کرد: مراحل اجرای طرح هادی روستایی چندین سال طول می کشد .

چاکرالحسینی یادآور شد: هدف از اجرای این طرح را زیباسازی و بهسازی ، تامین امکانات لازم برای ترغیب مردم به ماندن و بازگشت مهاجران از شهرها ، رونق و جهش تولید و اشتغال در حوزه کشاورزی ، صنایع دستی  و جلب گردشگر برای شکوفایی اقتصاد کشاورزی در روستاهاست.

وی با بیان اینکه افراد بدون مسکن برای دریافت زمین می توانند به بنیاد مراجعه کنند، یادآورشد: ۱۵ واحد مسکونی شهری و روستایی در مهردشت و روستای فراغه آماده واگذاری با شرایط ویژه از جمله پرداخت ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ریال وام به افراد واجد شرایط است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی یزد ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی یزد ابرکوه بنياد مسكن انقلاب اسلامی یزد ابرکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: در همین راستا عملیات آماده سازی برای ساخت ۷۱ واحد مسکونی ویلایی و فضاهای عمومی آغاز شده است.

محمدعلی محمدنیا حنایی افزود : تحقق منویات مقام معظم رهبری، خانه دار شدن جوانان و اجرای تعهدات دولت مردمی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.

وی بیان کرد : حمایت از طرح جوانی جمعیت با توجه به تعهدات وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت. 
محمدنیا حنایی اظهار کرد: شهر جدید گلبهار ظرفیت خوبی برای اجرای پروژه های طرح جوانی دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • افراد بومی در اولویت واگذاری زمین
  • گناباد رتبه نخست در جذب تسهیلات مسکن روستایی را کسب کرد