Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:38:54 GMT

اختلال در چهار منطقه رشت از فردا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۰۷۱۹

اختلال در چهار منطقه رشت از فردا

ارتباط تلفنی مخابرات منطقه های میدان فرهنگ، منظریه، پارک شهر و پل عراق به دلیل عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا (26 خرداد ماه ) به مدت 2ساعت مختل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ علیرضا پارسائی -سرپرست مخابرات منطقه گیلان گفت: به علت برگردان ارتباطات دیتای چهار منطقه از شهرستان رشت، از ساعت ۶صبح فردا 26 خرداد ماه به مدت دو ساعت با اختلال و قطعی رو به رو خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به بهینه سازی و عملیات افزایش پهنای باند دیتای مرکز شهید قندی رشت این اختلال و قطعی در منطقه های میدان فرهنگ، منظریه، پارک شهر و پل عراق اجتناب ناپذیر خواهد بود.    

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتباط تلفني مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به وقوع بارش‌های شدید چند روز گذشته گفت: بارندگی‌های اخیر منجر به قطع آب سه روستای پل‌دختر، یک روستا کوهدشت و یک روستا دلفان شد که بلافاصله و با حضور نیروهای شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب این روستاها وصل شد.

یاسر اکبریان امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود دو سامانه بارشی قوی به استان در فروردین ماه سال جاری، اظهار کرد: با توجه به تجربیات سیل گذشته تمهیدات لازم از جمله مدیریت بحران، حضور اکیپ امدادی و اتفاقات در شهرستان‌هایی که احتمال طغیان رودخانه در آنها وجود داشت، هم چنین اعزام چند مدیر با تجربه ستاد به این شهرستان‌ها در بارندگی‌های اخیر با کمترین چالش مواجه بودیم.

وی بیان کرد: البته بارندگی‌ها به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب خساراتی وارد کرد که کارشناسان در حال برآورد میزان خسارت‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص قطعی آب تعدادی از روستاهای استان تصریح کرد: با وجود میزان بارندگی‌ها در هیچ‌کدام از شهرها با قطعی آب مواجه نبودیم، در روستاها هم جز چند روستا خوشبختانه مشکل چندانی نداشتیم.

اکبریان ادامه داد: تنها آب سه روستای پل‌دختر، یک روستای شهرستان کوهدشت و یک روستای دلفان قطع شد که با حضور نیروهای شرکت آبفا کمتر از ۲۴ ساعت آب آشامیدنی این روستاها وصل شد.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در هنگام وقوع حوادث اخبار حوزه آب و فاضلاب را از کانال شرکت آب و فاضلاب و روابط عمومی پیگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • اطلاعیه قطعی برق
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • قطعی برق در ارومیه
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • وزش باد گرم در گیلان/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما از فردا