Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@12:36:17 GMT

احتمال بازگشایی مرز هوایی ترکیه از شنبه

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۰۹۷۸

احتمال بازگشایی مرز هوایی ترکیه از شنبه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، طی ماه‌های گذشته و در پی شیوع ویروس کرونا در کشور‌های مختلف سفر‌های هوایی، زمینی و دریایی بسیاری لغو شد و کشور‌های مختلف مرز‌های خود را به روی یکدیگر بستند تا بتوانند این ویروس را کنترل کنند، اما به تدریج و در روز‌ها و هفته‌های گذشته مذاکرات بسیاری بین کشور‌ها برای از سر گیری سفر‌های هوایی، زمینی و دریایی آغاز شد و دولت‌ها به تدریج محدودیت‌های خود را در این زمینه کاهش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در این باره مطرح شده بود مبنی بر این که احتمالا مرز‌های هوایی ترکیه از نیمه خرداد ماه امسال بازگشایی می‌شود امااین اتفاق نیافتاد.

حالا مقصود اسعدی سامانی - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی- درباره تقویم بازگشت به شرایط عادی در ترکیه در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ادامه داشتن مذاکرات و صورت گرفتن گشایش‌های جدید در کشور ترکیه، برخی اخبار غیر رسمی در این باره به دست ما رسیده است که احتملا مرز هوایی این کشور همسایه از شنبه هفته آینده (۳۱ خرداد ماه) بازگشایی شده و پرواز‌های مسافری نیز آغاز شده است.

وی افزود: مذاکرات همه کشور‌ها با یکدیگر برای از سرگیری پرواز‌های مسافری آغاز شده است و هر روز خبری از گشایش‌ها و کاهش محدودیت سفر‌های هوایی منتشر می‌شود و ایران نیز مانند دیگر کشور‌ها مذاکرات خود را آغاز کرده است. اما تا کنون به غیر از مقاصدی که برای پرواز‌های یکطرفه، دو طرفه و باری اعلام شده بود، مقصد دیگری برای انجام پرواز‌های خارجی نهایی نشده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه پرواز‌های خارجی انجام شده غالبا یک طرفه یا برای است، گفت: در پی مذاکرات صورت گرفته با ترکیه و هماهنگی‌های انجام شده، احتمال بازگشایی مرز‌های هوایی ترکیه در شنبه هفته آینده وجود دارد و در این صورت پرواز‌های خارجی مسافری به مقصد این کشور نیز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار انجمن شرکت های هواپیمایی بازگشایی مرز مرز هوایی ترکیه اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • قیمت لیر ترکیه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • رهبران حماس قطر را ترک می کنند یا نه؟
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی