Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حساب وی به صورت اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت در یک گروه در فضای مجازی پیامی مبنی بر خرید بسته اینترنت ارزان قیمت مشاهده و از طریق این پیام به صفحه پرداخت بانکی هدایت و جهت خرید بسته اطلاعات حسابم از جمله رمز دوم، cvv2، تاریخ انقضا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در صفحه مذکور وارد که خریدی انجام نشد و بلافاصله مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حسابم به صورت اینترنتی برداشت شد.

سرهنگ بیات مختاری گفت: کارشناسان پلیس فتا سبزوار با اقدامات فنی وجه مذکور را ردگیری و با اقدامی پیش دستانه قبل از خروج مبلغ از حساب بانک پذیرنده سریعا آن را مسدود و با هماهنگی قضایی به حساب شاکی عودت دادند .

وی در خاتمه از شهروندان خواست هرگز به پیام های ارسالی از سوی لینک های ناشناس دریافتی در فضای سایبر، اعتماد نکرده و این لینک ها را باز نکنند و برنامه های خود را از سایت های معتبر دانلود کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اینترنت سرقت شهروند فضای مجازی خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مهدی محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

کد خبر 6084115

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • گلایه از افزایش ۷۰ درصدی کرایه تاکسی ون‌ها