Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه ملی نهاد کتابخانه‌های عمومی و بسیج عشایر کشور، در مراسمی با حضور مسوولان استانی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه تفاهم‌نامه ملی نهاد کتابخانه‌های عمومی و بسیج عشایر کشور، در مراسمی با حضور مسوولان استانی منعقد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: رویکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی در بسترسازی مناسب برای استفاده همه اقشار مردم از کتابخانه‌های عمومی و تبدیل آنها به مراکز فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیجه معصومی افزود: نهاد امور کتابخانه‌ها، مجموعه‌ای فرهنگی است و امورات این اداره در داد و ستد کتاب خلاصه نمی‌شود و سعی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی داریم که در این برنامه‌ها، کتاب‌محوری در اولویت قرار دارد و از آنجایی که جامعه عشایری از فضای کتابخانه‌ای دور هستند تلاش خواهیم کرد دسترسی به کتاب را برای تمام اقشار تسهیل بخشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی افزود: بر همین اساس، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی میان نهاد کتابخانه‌های عمومی و سازمان بسیج عشایری به امضا رسیده است که بسیار اثربخش و دارای برکات فراوانی بوده است و در سطح استان با همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بسیج عشایری سپاه شهدا عملیاتی خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: جامعه عشایری، مردمی اصیل هستند و بسیج عشایری سعی در ارائه خدمات لازم به این مردم دارد.

محمد گلستانی افزود: با همکاری کتابخانه‌های عمومی، می‌توانیم کار فرهنگی برای این قشر انجام دهیم و با رساندن کتاب و اقلام فرهنگی به آنها و معرفی کتابخانه‌های موجود در مناطق عشایرنشین، آنها را با کتاب، این کالای بی بدیل فرهنگی بیشتر همراه کنیم.

معرفی کتابخانه‌های معین برای استفاده عشایر، برنامه‌ریزی برای تحویل منابع از کتابخانه‌های معین، مشارکت با سازمان بسیج عشایری در برگزاری مسابقات فرهنگی، معرفی نماینده سازمان بسیج عشایر به عنوان سفیر کتاب، نیازسنجی و تحویل منابع از کتابخانه‌های معین و توزیع در مناطق عشایری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از مهم‌ترین مفاد این برنامه عملیاتی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی کتاب آذربایجان غربی کتابخانه ها کتابخانه های عمومی کتاب آذربایجان غربی کتابخانه ها نهاد کتابخانه های عمومی سازمان بسیج عشایر آذربایجان غربی بسیج عشایری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و پاکستان در بخش دام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

تفاهم‌نامه همکاری در بخش بهداشت دامی یکی از ۸ سند همکاری است که بین دو کشور ایران - پاکستان امضا شد.

کد خبر 6086921

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام