Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین آمار کرونا در ایران

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۶۴ مورد بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استانهای آذربایجان غربی، هرمزگان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران  اظهار کرد: در روز ۱۹ اسفند سال گذشته بیشترین مراجعه به مراکز درمانی در تهران صورت گرفت و بیشترین موارد بستری ناشی از کرونا در تاریخ ۲۲ اسفندماه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در تهران در تاریخ ۲۶ اسفند رخ داده است. در روزهای چهارم، دهم و بیست و چهارم فروردین نیز امواجی در زمینه افزایش ابتلا به بیماری را مشاهده کردیم اما همچنان دامنه آن کمتر از تاریخ‌هایی بود که در اسفندماه ذکر کردم.

زالی افزود: همچنین در بیست دوم و بیست سوم اردیبهشت  هم نیز موج‌هایی از بیماری دیده شد که دامنه آن از اسفندماه کمتر بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با تاکید بر اینکه شرایط مطلوب در تهران می‌تواند شکننده باشد، اظهار کرد: در روز جمعه گذشته در تهران ۱۹۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش‌های عادی بستری شدند و همچنین ۵۳ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه امروز ۱۹۵ بیمار نیز از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

بیشتر بخوانید:

کرونا در ایران: فوتی‌ها سه رقمی شد/ ۲۴۷۲ ابتلای جدید

بازگشایی تالار‌های پذیرایی در مناطق قرمز ممنوع است

فوت بیش از ۱۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته

 ***

محسن هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود

آرمان ملي نوشت: محسن هاشمي د‌‌‌رد‌‌‌ مرد‌‌‌م را به‌خوبي مي‌شناسد‌‌‌... مد‌‌‌يريت د‌‌‌ر خون محسن هاشمي است که بر اساس صلاحيتش به او اعطا مي‌شود... پس پربي‌راه نيست اگر اد‌‌‌عا شود‌‌‌ او مي‌تواند‌‌‌ گزينه جد‌‌‌ي براي انتخابات رياست‌جمهوري 1400 باشد‌‌‌. عملکرد‌‌‌ او د‌‌‌ر شوراي شهر سبب تصميمات کليد‌‌‌ي و مهمي براي پيشرفت پايتخت شد‌‌‌ اما آنچه او انجام د‌‌‌اد‌‌‌ تنها بخش کوچکي از توانايي‌هاي مد‌‌‌يريتي‌اش بود‌‌‌ چرا‌که د‌‌‌ر روزهاي بحران د‌‌‌ر کنار مرد‌‌‌ سازند‌‌‌گي از تجربه ايشان آموخته و مي‌د‌‌‌اند‌‌‌ جز مسير اعتد‌‌‌ال به مسير د‌‌‌يگري نبايد‌‌‌ هد‌‌‌ايت شود‌‌‌. محسن هاشمي کارکرد‌‌‌گراست و ميانه‌اي با شعار و وعد‌‌‌ه بي‌حساب و کتاب ند‌‌‌ارد‌‌‌...به نظر مي‌رسد‌‌‌ محسن هاشمي که هيچ‌گاه خود‌‌‌ را محصور اراد‌‌‌ه‌هاي سياسي براي مد‌‌‌يريت کشور نکرد‌‌‌ه گزينه مطلوب جريان اصلاحات و اعتد‌‌‌ال براي انتخابات 1400 است اما د‌‌‌ر اين ميان نبايد‌‌‌ فراموش کرد‌‌‌ که محسن هاشمي تابع نظر خانواد‌‌‌ه و به‌ويژه ماد‌‌‌رش خانم عفت مرعشي است. 

اما امروز بلافاصله محسن هاشمی در پستی اینستاگرامی نوشت: با توجه به گمانه زنی ها و شایعات مطرح شده در فضای مجازی و مطبوعات در رابطه با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، به اطلاع می رساند همانگونه که رییس شورای شهر تهران در مصاحبه های متعدد تصریح کرده اند، ایشان برنامه یا بنایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند.

طرح اینگونه احتمالات اثر مثبتی بر شرایط امروز جامعه که سخت درگیر مشکلاتی نظیر بیماری کرونا، مسائل اقتصادی - اجتماعی و تحریمهای ظالمانه است، ندارد و مناسب تر است که توجه وتمرکز مسئولان ورسانه ها بجای پرداختن به گمانه زنی ها وشایعات بی اساس به بهبود خدمت رسانی و انجام وظایف خویش معطوف شود.

***

سه تکذیب انتخاباتی در یک روز

فرارو نوشت: از شب گذشته تاکنون احتمال نامزدی  سه تن از مقامات کشور در انتخابات ریاست جمهوری تکذیب شده است. ابراهیم رئیسی، جواد ظریف و محسن هاشمی می‌گویند نمی‌خواهند وارد این میدان شوند. پس از انتشار شایعات گسترده پیرامون احتمال نامزدی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده او شب گذشته در گفت‌وگویی اینستاگرامی این اخبار را رد کرد و گفت که در خود صلاحیت چنین مسئولیتی را نمی‌بیند...

نام احمدی‌نژاد بر انتخابات ۱۴۰۰ نیز مانند انتخابات ۹۶ سایه افکنده است. برخی اصولگرایان نگران نامزدی او هستند و برخی حمایت هم می‌کنند. چیزی که مشخص است احتمال حضور او قوی است، بزرگترین نگرانی او ردصلاحیت از سوی شورای نگهبان است. صلاحیت احمدی‌نژاد چهار سال پیش رد شد، البته حالا کمی اوضاع برای او فرق کرده است...

با این حال بسیاری از تحلیلگران معتقدند که شورای نگهبان بعید است نظرش درباره رییس جمهوری پیشین را تغییر دهد، اما زمزمه‌های حضور او بخشی از جریان اصولگرا را نگران کرده است...

در این بین گزینه‌های دیگری هم در رسانه‌ها مطرح است از علی لاریجانی و محمدباقر قالیباف گرفته تا پرویز فتاح، سعید جلیلی و محمدرضا عارف. حتی نام‌هایی همچون رستم قاسمی وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد، سورنا ستاری معاون رییس جمهور، همتی رییس کل بانک مرکزی و... برای نامزدی ریاست جمهوری به میان آمده است. از همه جالب‌تر  طرح نام سیدحسن خمینی است.  البته هیچکدام از این حرف و حدیث‌ها تاکنون تائید نشده‌اند.

روزنامه اعتماد نوشت: هنوز 24 ساعت از آغاز به كار مجلس يازدهم نگذشته بود كه از احتمال بازگشت احمدي‌نژاد و بهاري‌ها به عرصه سياسي و مشخصا انتخابات رياست‌جمهوري 1400 نوشتيم... اينكه پايداري‌ها همچون مجلس 98، براي 1400 نيز پشت قاليباف بايستند يا چنانكه از ارديبهشت 96 به ‌ياد داريم، رييس فعلي قوه قضاييه را به رييس كنوني قوه مقننه ترجيح دهند، هنوز مشخص نيست اما آنچه ديروز صراحتا از سوي قائم‌مقام سيدابراهيم رييسي، آن‌ هم با لحن و ادبياتي نامتعارف مطرح شد، از رد گمانه‌زني‌ها در مورد استعفاي احتمالي رياست قوه قضاييه به اميد تصاحب كرسي رياست قوه مجريه حكايت داشت.

آنجا كه غلامحسين محسني‌اژه‌اي كه 14، 15 ماهي كه از صدارت رييسي در راس دستگاه قضا مي‌گذرد، به ‌مراتب كمتر از دوران صدارت آملي‌لاريجاني، در افواه حاضر شده، پس از مدت‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسش ايلنا در مورد «زمزمه‌هاي احتمال حضور رييسي در انتخابات ۱۴۰۰» گفت: «چنين چيزي مطرح نيست و اين زمزمه، زمزمه بي‌خودي است!»... احمدي‌نژاد هم اگرچه حالا سال‌هاست حمايت اصولگرايان را از دست داده اما اگر هم كانديدا شود، به احتمال قوي ردصلاحيت خواهد شد و در اين صورت احتمالا بايد كسي را به نيابت از خود به ميدان بفرستد. گزينه‌اي كه باتوجه به گمانه‌زني‌هاي موجود بعيد نيست غلامحسين الهام، رستم قاسمي و محمد سرافراز باشد. جالب آنكه بعضي گزينه‌هاي اصولگرا همچون پرويز فتاح، مهرداد بذرپاش و سعيد جليلي هم چندان از «بهاري‌ها» دور نيستند و با اين حساب، هيچ بعيد نيست افق 1400 بهاري شود.

***

واکنش مصطفی معین به خبر حضورش در انتخابات 1400 
 کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گمانه زنی های در خصوص حضورش در انتخابات 1400 واکنش نشان داد.

مصطفی معین وزیر علوم در دولت سید محمد خاتمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ی احتمال کاندیدا شدنش در انتخابات ۱۴۰۰ به انصاف نیوز می‌گوید: برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه‌ای ندارم و کاندیدا نخواهم شد.

مصطفی معین پزشک و استاد دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران است، او در دوره‌ی نهم انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شد. او در دور اول با حدود ۴ میلیون رأی در آرای شمارش شده از میان هفت نامزد در رتبه پنجم قرار گرفت. او در دوره‌ای که وزیر علوم سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران بود، دو بار از مقام خود استعفا داد. جمعا در دولت سازندگی و اصلاحات به مدت ۱۰ سال وزیر علوم بود. او در دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه شیراز، ثبت نام کرد، اما شورای نگهبان صلاحیت او را برای حضور در انتخابات تأیید نکرد.

***

آیا ظریف 14 بار استعفا داده است؟

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی تفصیلی با شبکه الفرات در پاسخ به سوالی در این خصوص که با توجه به نزدیکی وی به جریان اصلاح طلبی در ایران آیا نامزد این جریان سیاسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری است، گفت: عضو هیچ گروه یا جریان سیاسی نیست و در هیچ انتخاباتی نامزد نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه درخصوص اینکه شنیده شده تاکنون 14 بار استعفا داده اید، گفت: نه این تعداد نبوده است. من از ابتدا علاقه ای به مسئولیت وزارت امور خارجه نداشتم و در مراحل مختلف احساس کردم که ممکن است اشخاص دیگری بهتر از من کار را انجام دهند، در آن مراحل با گفتگو موضوع حل شد این بار هم با اقدامات عملی موضوع حل شد.

***

جزئیات جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات طبری

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و متهمان دیگر این پرونده، صبح امروز به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات سومین جلسه محاکمه طبری/ قاضی خطاب به متهم: مدام به مدارکی که اصلا وجود ندارد می‌پردازید

لحظاتی از جلسه سوم دادگاه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری

نقش فیلتر کننده تلگرام در پرونده اکبر طبری چه بود؟

***

آخرین اخبار از بررسی اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق مجلس
حجت‌‌‌الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون درباره بررسی پرونده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس یازدهم، گفت: در جلسه امروز کمیسیون تحقیق مجلس که با حضور تمامی اعضای کمیسیون برگزار شد، عده‌ای از اعضای کمیسیون معتقد بودند که کمیسیون تحقیق به دلیل اینکه اعتبارنامه آقای تاجگردون از شعبه به کمیسیون ارجاع نشده و از این پرونده از صحن مجلس به کمیسیون ارجاع شده، لذا این کمیسیون، صلاحیت ورود به بررسی آن را ندارد.

وی افزود: البته تعداد دیگری از اعضای کمیسیون نیز معتقد بودند که کمیسیون تحقیق صلاحیت بررسی پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون را دارد، بنابراین به دلیل اختلاف‌سلیقه‌ای که بین اعضای کمیسیون ایجاد شد، در نهایت رأی‌گیری به عمل آمد و اعضا بر این موضوع رأی مثبت دادند که کمیسیون تحقیق صلاحیت ورود به بررسی پرونده اعتبارنامه منتخب گچساران را دارد.

فیروزی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که اعضای کمیسیون تحقیق مجلس طرف مدت زمان 15 روزِ تقویمی از زمانی که پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون به این کمیسیون ارجاع شده، موضوع را بررسی و نتیجه را به هیئت‌رئیسه اعلام کند، البته در بخش دیگری نیز مقرر شد که اعضای این کمیسیون نفیاً و اثباتاً نسبت به اعتبارنامه آقای تاجگردون اظهارنظری نداشته باشند تا پرونده تعیین تکلیف شود.

***

اصلاح‌طلبان از عرصه سیاسی کنار می‌روند؟

ناصر ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی درباره احتمال معرفی محمدباقر نوبخت از سوی جبهه اصلاحات به عنوان نامزد نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:‌... مطمئن باشید که اگر اصلاح‌طلبان وارد انتخابات شوند، آقای نوبخت را به عنوان نامزد خود معرفی نمی‌کنند زیرا او در جریان اصلاحات دارای محبوبیت نیست و خود او هم این موضوع را می‌داند

ایمانی اظهار کرد: آقای جهانگیری یک مهره سوخته است و بعید است وارد انتخابات شود؛ علاوه بر این او منتسب به حزب کارگزاران سازندگی است و می‌دانیم که رابطه کارگزاران با دیگر احزاب و طیف‌های اصلاح‌طلبی چندان خوب نیست

ایمانی در پایان درخصوص اینکه آیا اصلاح‌طلبان می‌توانند به بازسازی سرمایه اجتماعی نایل شوند، گفت: «خیر، در مدت‌زمان باقی‌مانده نمی‌توانند سرمایه اجتماعی خود را ترمیم کنند و اساسا به مصلحتشان نیست که وارد انتخابات شوند. به نظرم اصلاح‌طلبان باید مدتی از عرصه سیاسی کنار باشند و به خودشان بپردازند زیرا در مقطع کنونی و با وضعیتی که دارند نمی‌توانند توفیقی به دست بیاورند».

 صادق زیباکلام، تحلیلگر مسائل سیاسی نیز به فردا گفت: عملکرد آقای روحانی و دولتش مردم را از انتخابات دلسرد کرد و این واقعیتی است که نمی‌شود انکار کرد. واقعا دولت به خصوص از سال96 تا کنون چه حرفی برای گفتن داشته است؟ کدام سیاست داخلی و سیاست خارجی در جریان بوده است؟ چه زمانی به خواسته‌های مردم گوش داده شده است؟.

زیباکلام گفت: اصلاح‌طلبان باخته‌اند و همه‌جوره هم باخته‌اند زیرا نتوانستند به درستی عمل کنند و مردم را از خود ناامید کرده‌اند. در چنین شرایطی دیگر فرقی نمی‌کند که اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی، محمدرضا عارف یا حتی شخص محمد خاتمی نامزد آنها در ریاست‌جمهوری باشد و در هر صورت مردم به اصلاح‌طلبان اقبالی نشان نمی‌دهند؛ یعنی فرض کنیم که خود آقای خاتمی نامزد شود و تأیید صلاحیت هم شود بازهم اصلاح‌طلبان پیروز انتخابات نخواهند شد.

***

غروب اصلاحات در عصر روحانی
صبح نو نوشت: هفتمین سالگرد به قدرت رسیدن حسن روحانی در قامت ریاست‌‌جمهوری اسلامی ایران است. اصلاح‌طلبان که در برهه انتخابات 92، حامی تمام و کمال «شیخ دیپلمات» بودند، قصد داشتند با این کار، زمین و زمینه‌ای برای بازگشت مجددشان به عرصه سیاسی ایران فراهم کنند. امروز و پس از سال‌ها از آن خوش‌خیالی‌ها اما جبهه اصلاحات در وضعیت ناامیدی و سرخوردگی قرار دارد...

اصلاح‌‌طلبانی که روزگاری با امید رسوخ در ارکان قدرت و بازگشت شکوهمندانه به عرصه سیاست ایران، از روحانی حمایت ‌کردند، امروز و پس از هفت سال از آن حمایت، سرخورده‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسند؛ آنقدر که بعد از کناره‌گیری از انتخابات مجلس یازدهم، معلوم نیست آیا قرار است در انتخابات 1400 نامزدی داشته باشند یا خیر. این ناامیدی به شکل اَتَم آن در اظهارات اخیر صادق زیباکلام، قابل رویت است. زیباکلام اخیرا درباره برنامه برخی اصلاح‌طلبان برای حمایت از جهانگیری در انتخابات بعدی، گفت: «مردم در انتخابات 1400 حتی به خود خاتمی هم رای نمی‌دهند، چه برسد به جهانگیری. چرا که، بدنه اجتماعی، اعتقادی به اصلاح‌‌طلبان ندارد.»

***

آرمان‌های چپ در خدمت رادیکالیسم و تند‌روی در سیاست

فرهيختگان نوشت: شیفت پارادایمی چپ‌های خط امامی از موضع استکبارستیزی و عدالتخواهی دهه 60 به ادبیات آزادی در دهه 70 و 80 را عده‌ای حاصل یک دگردیسی فکری و نظری می‌دانند، اما واقعیت این است که پشت صحنه سیاسی ماجرا قوت بیشتری از پشتوانه نظری کار دارد. از آمریکا‌ستیزی تا آمریکا‌ستایی، از مستضعف‌نوازی تا توجیه‌گری تبعیض به‌نفع لیبرالیسم، از سانسورچی و کمربند به‌دست بودن در ارشاد تا منتفی دانستن هر نوع سیاستگذاری فرهنگی، از تخریب بیت منتظری با لودر تا قدیس‌سازی از او، از ستیز با نهضت آزادی تا ائتلاف با جبهه ملی و... همه‌و‌همه بیش از آنکه به تغییر فکری مربوط باشد به کنش سیاسی و بی‌آرمان چپ‌ها مربوط بود... تاریخ سیاست‌ورزی آقایان گواهی می‌دهد، نه عدالتخواهی و استکبارستیزی دهه 60، نه آزادی‌خواهی دهه 70 و 80 و نه توسعه‌گرایی نیم‌بند دهه 90، هیچ‌کدام آرمان نیستند، آرمان‌ها متغیرند و قابل تغییر و همه در خدمت یک روش و یک تاکتیک، رادیکالیسم و تند‌روی در سیاست. در خدمت همیشه بر مسند بودن؟

***

محمدعلی کشاورز درگذشت 
محمدعلی کشاورز امروز (یکشنبه، ۹ خرداد) و بعد از مدتی بیماری بر اثر کهولت سن درگذشت. محمدعلی کشاورز از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان متولد شد.

این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش‌ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر پیشکسوت درگذشت

منبع: الف

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری کمیسیون تحقیق مجلس پرونده اعتبارنامه انتخابات 1400 انتخابات ۱۴۰۰ اعضای کمیسیون اصلاح طلبان محسن هاشمی احمدی نژاد محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفند ماه بود که خبر فوت حمید بهبهانی وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در اسپانیا منتشر شد. او پس از جراحی عمل قلب باز و به دلیل عفونت ریه درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم طی روزهای اخیر برگزار شده بود.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896156

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • (تصاویر) احمدی‌نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود