Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عبیات معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه هم اندیشی حوزه پرورشی این ناحیه با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه پرورشی از طریق فضای مجازی انجام شده است، گفت: فضای مجازی فرصت ارتباط دوسویه و سریع را برای مخاطبان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال با توجه به اهمیت جشن تکلیف، از طریق فضای مجازی برگزار شد که یکی از خاطرات به یادماندنی زندگی دانش آموزان است.

او افزود: در روز‌های کرونایی از ظرفیت فضای مجازی و به ویژه شبکه دانش آموزان (شاد) در زمینه‌های ورزشی استفاده کرده ایم و ۶ جشنواره ورزشی با محوریت ورزش در خانه برگزا شده و پویش ورزش در خانه ویژه دانش آموزان ابتدایی با مشارکت بیش از ۸ هزار دانش آموز دختر و پسر و جشنواره ورزش و بازی‌های تفریحی پدر و پسر با حضور ۴۰۰ نفر و جشنواره طراحی بازی‌های ورزشی ابداعی خانگی ویژه مادران و دختران با حضور ۲۰۰ نفر انجام شد.

عبیات بیان کرد: جشنوارا طراحی برنامه تمرینی ورزش درخانه ویژه دبیران و آموزگاران تربیت بدنی با حضور ۴۰ نفر و جشنواره طراحی پوستر و اینفو گرافیک با محتوای ورزش همگانی در خانه با حضور ۱۰۰ اثر و نخستین جشنواره فیلم کوتاه ورزش در خانه در ۲ بخش دبیران و آموزگاران تربیت بدنی از جمله این فعالیت‌های مجازی هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی تربیتی به عنوان یکی از مکمل‌های فعالیت‌های آموزشی و تربیتی و یکی از محیط‌های یادگیری نظام تعلیم و تربیت در کنار برنامه ریزی، تدوین، تهیه و برگزاری فعالیت‌های متنوع آموزشی و تربیتی در فضای مجازی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام داده اند.

فضای مجازی بستری برای برگزاری مسابقات و کلاس های قرآن، عترت و نماز

این مقام مسئول به سایر فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص فرهنگی هنری اشاره کرد و اذعان داشت: فعالیت‌های حوزه فرهنگی هنری گستردگی بسیاری دارد و طیف عظیمی از دانش‌آموزان از اول ابتدایی تا پایه دوازدهم را شامل می‌شود که از برنامه‌های خاص این ایام را می‌توانیم به راه‌اندازی پویش «درخانه بمانیم» از سوی اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در فضای مجازی و پویش «#هرخانه یک کانون فرهنگی تربیتی» نام ببریم.

علی عبیات با اشاره به اینکه در حوزه پرورشی نیز هیچ فعالیتی تعطیل نشده و فقط شکل آن فرق کرده، تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های این حوزه تشکیل کانال‌های دانش آموزی ویژه پایه نهم به تفکیک جنسیت در قالب هدایت تحصیلی جهت معرفی رشته‌ها بوده است. ضمن آنکه فضای مجازی بستری برای برگزاری مسابقات و کلاس‌های قرآن، عترت و نماز که باید بیش از پیش از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش اهواز فضای مجازی ورزش در خانه حوزه پرورشی دانش آموزان تربیت بدنی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان

مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان سیرجانی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های نرماشیر و ماهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رضا رضایی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: توجه به ورزش و فعالیت‌های تربیت بدنی لازمه تربیت نسلی سالم و توانمند برای آینده کشور است.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مسابقات ورزشی از رشد ۶۹ درصدی سرانه فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مدارس استان در دو سال اخیر خبر داد.

رضایی با اشاره به ساخت و بهره برداری از بیش از ۸۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان افزود: استفاده بهینه از فضای‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح آزاد سازی فضای‌های ورزشی برای استفاده دانش آموزان و اولیای آنها رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امام علی علیه السلام مقتدا و الگوی ورزشکاران است، تاکید کرد: ورزشکاران باید منش پهلوانی را علاوه بر قهرمانی در دستور کار خود قرار دهند.

 رضایی با اشاره به شرکت دانش آموزان برگزیده این مسابقات در مسابقات کشوری دانش آموزان سراسر کشور بر آماده سازی این تیم‌ها برای حضور موفق در مسابقات کشوری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی