Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا سلیمانی امیری شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی شبکه فروش بیمه استان زنجان تصریح کرد: حتی اگر ۱۰۰درصد فعالیت‌های صنعت بیمه الکترونیکی شود باز هم وظیفه فروش با نمایندگی‌ها بوده و شبکه فروش، حذف نمی‌شود.

وی اظهار داشت: حذف فیزیکی بیمه‌نامه‌ها اقدام عجولانه‌ای نبود و از چند ماه گذشته بر روی آن با شرکت‌های بیمه‌ای، مذاکره و توافق لازم صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی امیری با تاکید بر اینکه سیاست بیمه مرکزی، حذف نمایندگان نیست، خاطرنشان کرد: با الکترونیکی شدن بیمه‌نامه‌ها، نمایندگان، حذف نمی‌شوند بلکه به جای مصرف کاغذ با روش‌های مدرن به بیمه‌گزاران، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیمه مرکزی، استارت‌آپ‌ها را به عنوان کارگزاری پذیرفته است، گفت: صدور بیمه‌نامه توسط استارت‌آپ‌ها تخلف بوده و با آن برخورد می‌شود.

رییس کل بیمه مرکزی افزود: همانگونه که کرونا و تمام بیماری‌ها واقعیتی هستند که باید با آن زندگی کرد، استارت‌آپ‌ها نیز واقعیتی هستند که نمی‌شود با آن‌ها مبارزه کرد بلکه باید با آن‌ها کنار آمد اما آن‌ها نیز در آیین‌نامه به عنوان کارگزاری هستند.

وی یادآور شد: در کنار ایجاد استارت‌آپ‌ها برای سخت‌گیری نکردن به کارگزاری‌های سنتی، تسهیلاتی برای این کارگزاران در نظر گرفته شده که در شُرف تصویب در هیات عامل بیمه مرکزی است.

رییس کل بیمه مرکزی گفت: ارتباط نزدیک با نمایندگان و کارگزاران بیمه، همراه با شنیدن چالش‌ها، نظرها و پیشنهادها سبب تصمیم‌گیری در فضای واقعی می‌شود وگرنه نتایج تصمیم‌گیری در فضای غیرواقعی به نفع صنعت بیمه نخواهد بود.

وی اظهار داشت: سهم استان زنجان در ضریب نفوذ بیمه نسبت به جمعیت استان و میانگین کشوری پایین است.

سلیمانی امیری خاطرنشان کرد: شمار کارگزاران و نمایندگی‌های بیمه نسبت به جمعیت استان، کم نیست اما سهم درآمدی از بابت کارمزد و ایجاد پرتفو، کم است که باید بررسی شود.

وی افزود: با توجه به رشد صنعتی استان زنجان، ظرفیت‌های بالقوه زیادی در این استان وجود دارد که شبکه فروش بیمه باید از آن استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، ۷۰ هزار نمایندگی فروش بیمه در کشور وجود دارد .

برچسب‌ها غلامرضا سلیمانی سیستم الکترونیک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران زنجان بیمه شخص ثالث

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی سیستم الکترونیک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران زنجان بیمه شخص ثالث غلامرضا سلیمانی سیستم الکترونیک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران زنجان بیمه شخص ثالث استارت آپ ها بیمه مرکزی شبکه فروش بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان صبح امروز در اولین شورای اداری استان در سال ۱۴۰۳ به اتفاقات و مشکلات پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد اشاره و گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۱۳۹۲ شروع و تا سال ۱۳۹۷ فعال بود که پس از آن با حدود ۳۸درصد پیشرفت فیزیکی تا سال ۱۴۰۱ متوقف شد.

احمدرضا دالوند ادامه داد: پروژه راه‌آهن دورود خرم‌آباد پس از ۴ سال تعطیلی با پیگیری‌های استاندار جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان پیشرفت فیزیکی پروژه را ۵۱ درصد عنوان کرد و گفت: پروژه‌ی که ظرف ۹ سال ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت مدت یک سال یعنی سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ با کارکرد یک هزار و دویست میلیارد تومان ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دالوند به مشکل مالی پیش روی پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: هم اکنون چالش پروژه مشکلات حقوقی وارائه ضمانت‌نامه وزارت راه و شهرسازی به وزارت نفت است که بر این اساس قرارگاه خاتم الانبیا بتواند از طریق فروش نفت و تامین منابع مالی پروژه را به نتیجه برساند.

 وی ادامه داد: قرار است به منظور رفع این اختلاف حقوقی و بر اساس درخواست استاندار لرستان جلسه‌ی پس از پایان تعطیلات با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، فرمانده قرارگاه خاتم و استاندار برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خاطرنشان کرد: با پایان تعطیلات نوروزی ابر پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد فعالیت دوباره خود را آغاز خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • درخواست نمایندگان پارلمان انگلیس برای توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته
  • فروش آزاد ۱۷ میلیون دلار در افغانستان