Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان بازدید کرد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدمحمد طباطبایی که از 17 اردیبهشت ماه امسال به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان معرفی شده است عصر امروز با حضور در نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان اصفهان با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوابق سرپرست جدید اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان؛ از مربیگری فوتبال تا اداره ورزش نجف‌آباداصفهان| فکر نمی‌کردم 6 ماه نیز در اداره‌کل ورزش و جوانان استان دوام بیاورمتغییر در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان؛ «طباطبایی» سرپرست اداره‌کل شد

طباطبایی در این بازدید به سوالات خبرنگاران تسنیم در دو حوزه ورزش و جوانان و برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود پاسخ گفت.

مشروح این گفت‌وگو به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/165/ ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان سرپرست اداره کل استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند

تین نیوز

 سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت باری و مسافری راه آن در سیستان و بلوچستان می تواند منجر به رفع معضل بیکاری در این استان شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمید بهادری، سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق اظهار کرد: راه آهن صنعتی است که در هرجا توسعه پیدا کند آیتم های دیگری نیز وارد می شود که برای مردم خدمات بیشتری را می توانند ارائه دهند.

بهادری اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های سیستان و بلوچستان موضوع بیکاری است که باعث شده افراد به سمت مشاغل کاذب روی آورند و این یک آفت برای اجتماع به شمار می رود، از این رو باید تمامی دستگاه های دولتی مشکلات این استان را مشخص و در راستای رفع آن گام بردارند؛ چرا که اگر اشتغال ایجاد کنیم بسیاری از معضلات اجتماعی از بین می رود و شاهد رشد روزافزون و توسعه خواهیم بود.

وی افزود: اولین گزینه ای که باعث رشد منطقه می شود صنعت است، همه دستگاه های استان باید کنار راه آهن باشند و حمل و نقل را از این طریق انجام دهند تا این صنعت توسعه پیدا کند.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: اگر در زمینه جابه جایی مسافر و حمل بار از حداکثر ظرفیت راه آهن در سیستان و بلوچستان استفاده شود سبب توسعه و اشتغال می شود.

وی بیان کرد: امروز در کل کشور حمل و نقل مسافر برای راه آهن هزینه زیادی دارد و باید از محل حمل بار هزینه های مسافری تأمین شود؛ اما در سیستان و بلوچستان، هزینه های مسافری تأمین نشده و از محل سایر درآمدهای استان ها تأمین می شود، در صورتی که این خطه از کشور بیشترین حمل و نقل را داشته؛ اما متأسفانه سهم راه آهن تنها ۲ درصد است.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق اظهار کرد: روزانه حدود ۱۹۰ کامیون حامل بنزین و گازوئیل در مسیر خاش و زاهدان تردد می کنند در صورتی که می توانند از راه آهن استفاده کنند، در این زمینه می طلبد مقام عالی استان یعنی استاندار سیستان و بلوچستان دستور دهد تمام دستگاه ها پای کار بیایند و از ظرفیت راه آهن برای حمل بار استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • افزایش دبی آب با حفر گالری چاه در روستای دیزران
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • ثبت حدود ۱۰ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان