Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان گفت: به ازای هر 100 هزار نفر در البرز 679 نزاع و به ازای هر 100 هزار نفر در کشور 154 درگیری رخ می دهد، در نتیجه برخورد پلیس با جرائم به شدت ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده انتظامی البرز ظهر امروز یکشنبه به رتبه نخست این استان در نزاع اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: علی رغم اینکه استان ما نسبت به تهران، مشهد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جمعیت کمتری دارد اما نرخ درگیری آن 4 برابر آمار کشوری است.

سردار عباسعلی محمدیان با اشاره به اینکه روزانه 300 نزاع توسط پلیس در استان البرز ثبت می شود، افزود: به ازای هر 100 هزار نفر در البرز 679 نزاع و به ازای هر 100 هزار نفر در کشور 154 درگیری رخ می دهد، در نتیجه برخورد پلیس با جرائم به شدت ادامه دارد.   وی اظهار داشت: علی رغم تردد حداقلی در سطح شهر، نسبت به سال 98 میزان نزاع و درگیری در البرز 3 درصد افزایش پیدا کرده است که از نظر جغرافیایی 70 درصد نزاع ها در کرج، 17 درصد در ساوجبلاغ، 4 درصد فردیس و 9 درصد در سایر شهرستان ها روی می دهد.   فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه پلیس با جدیت تمام و بدون اغماض با نزاع ها و درگیری های از پیش تعیین شده برخورد می کند، تصریح کرد: 48درصد نزاع های فردی به مزاحمت، 25 درصد به اختلافات مالی و ملکی و 27 درصد به اختلافات خانوادگی باز می گردد.   سردار عباسعلی محمدیان آموزش فرهنگ آپارتمان نشینی و زندگی شهری توسط دستگاه های فرهنگی به شهروندان را حائز اهمیت دانست و گفت: غالب نزاع های استان البرز از ساعت 13 الی 21 صورت گرفته و این روند نشان می دهد آستانه تحمل افراد به دلیل مشکلات کاری و خستگی پائین آمده است.   فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه 77 درصد نزاع های صورت گرفته مرتبط با افراد دیپلم و زیر دیپلم است، افزود: رشد نقاط حاشیه نشین و اعتیاد در البرز از دلایل افزایش نزاع در این استان است و متاسفانه اردوگاه بازپروری معتادان متجاهر وجود ندارد در حالیکه اگر اردوگاه داشته باشیم می تواتیم در 15 روز فروشندگان مواد مخدر را دستگیر و در 48 ساعت معتادان متجاهر را جمع کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ازای هر 100 هزار نفر استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محجوبی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: در سال آبی جاری یعنی از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا امروز، ۱۰۴ میلی متر بارندگی در سطح استان یزد داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳/۵ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری بلندمدت ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این در حالی است که متوسط بارندگی کشور ۱۹۰ میلی متر بوده و استان یزد به لحاظ بارندگی رتبه ۲۸ را در بین ۳۱ استان داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد ادامه داد: تفت با ۲۴۱ میلی متر و بافق با ۶۱ میلی متر بیشترین و کمترین بارندگی را به خود اختصاص داده اند. بیشترین آمار بارندگی در ایستگاه منشاد با ۳۷۵ میلی متر ثبت شده و کمترین میزان نیز مرتبط به بافق بوده است.

محجوبی با اشاره به تاثیر بارش باران بر کاهش برداشت از سفره‌های زیرزمینی تصریح کرد: این بارش‌ها سبب پر شدن چشمه‌ها و قنوات می‌شود، اما نباید انتظار داشت که سبب بالا آمدن دائمی سطح آب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران