Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خرداد _رامتین لطیفی :چند روز پیش یک رسانه‌ انگلیسی به نام "تودی گلفر” که اولین و بهترین رسانه تخصصی ورزش گلف در بریتانیاست در حساب رسمی توییتر خود پستی منتشر کرد که در آن از طرفداران ورزش گلف پرسیده بود "اگر بتوانید با یک سلبریتی گلف بازی کنید، دوست دارید آن سلبریتی چه کسی باشد؟”.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد ،با توجه به اینکه گلف ورزشی است که طرفداران چندانی ندارد و به جز چند اسم که در طول تاریخ این ورزش به چهره تبدیل شدند ستاره مطرح دیگری ندارد، مسئولان رسانه تودی گلفر هم انتظار چندانی نداشتند تا کامنت‌های زیادی پای این پست نوشته شود.
لیام بنت یک مرد ولزی طرفدار ورزش گلف است. او خود را در توییتر مخترع دوسیس معرفی کرده است. دوسیس آمیزه‌ای از دونات و سوسیس است و در اصل سوسیسی توخالی است که درون آن با مرباهای شیرینی‌پزی پر شده است. همچنین او خود را حامی اعترضات ضد نژادپرستی آمریکا که پس از قتل جورج فلوید به دست مامور پلیس اتفاق افتاد معرفی کرده است و در توضیحات در مورد خودش شعار "جان سیاه‌پوستان مهم است” را نیز نوشته است.
بنت زیر پست توییتر تودی گلفر به طعنه و شوخی نوشت: "دوست دارم با دونالد ترامپ که حضور فوق‌العاده‌ای در اجرای نقشش در فیلم سینمایی "تنها در خانه۲” داشت گلف بازی کنم”. جالب است بدانید حضور دونالد ترامپ در این فیلم تنها چند ثانیه طول کشیده و می‌توان گفت او فقط از جلوی دوربین رد شده است.
درکمال ناباوری دونالد ترامپ در میانه بحران کرونا، مشکلات اقتصادی، اعترضات و آشوبی که تا پای کاخ سفید هم کشیده شده است این کامنت را می‌بیند و طعنه بنت به او را تعریف و تمجید تلقی می‌کند و می‌انگارد.
سپس ترامپ تصمیم می‌گیرد از این طرفدار خود که از نقش‌آفرینی تاثیرگذار او در فیلم "تنها در خانه۲” هم تمجید کرده بود تقدیر کند و در دایرکت پیغامی برای او می‌فرستد. ترامپ در این پیغام می‌نویسد: "سلام لیام، من کامنت تو که در آن گفته بودی دوست داری با من گلف بازی کنی را دیدم! دفعه بعد که من به انگلستان سفر کردم تو و خانواده‌ات را به زمین گلف بین‌المللی ترامپ در اسکاتلند که بهترین زمین جهان است دعوت می‌کنم و در آن‌جا میزبان تو خواهم بود”. 
لیام بنت در جواب این دعوتنامه به ترامپ می‌نویسد: "تو یک موجود خار و پست هستی که هرگز نمی‌خواهم ببینمش و با او بازی کنم. تنها خواسته‌ام از تو این است که استعفا بدهی”. مدتی بعد از این پیام، دونالد ترامپ، لیام را در توییتر بلاک می‌کند! لیام که از تمامی مراحل این اتفاق عکس و تصویر جمع کرده بود دست ترامپ را در توییتر رو می‌کند و به یک سلبریتی توییتری تبدیل می‌شود. پس از این اتفاقات همچنان نزدیکان و مشاوران ترامپ، توییتر را به دشمنی محرز با ترامپ به منظور تاثیرگذاری در انتخابات ریاست‌جمهوری متهم می‌کنند.
برچسب ها: ترامپ ، دایرکت ، دونالد ترامپ ، لیام بنت ، توییتر ، گلف

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترامپ دایرکت دونالد ترامپ توییتر گلف دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است

ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا می‌تواند به‌نفع ایکس (توییتر سابق) باشد، اما ایلان ماسک با انجام این کار به‌شدت مخالفت است.

به گزارش خبرآنلاین؛ ایلان ماسک، مالک شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، با قاطعیت علیه ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا موضع‌گیری کرد. این مخالفت همزمان با مطرح‌شدن لایحه‌ی جدید در کنگره آمریکا برای ممنوعیت اپلیکیشن چینی انجام شد.

ماسک با انتشار پستی در ایکس نوشت: «به‌نظر من، حتی با وجود اینکه ممنوعیت تیک‌تاک می‌تواند به نفع ایکس باشد، این اپلیکیشن نباید در آمریکا ممنوع شود. چنین اقدامی مغایر با آزادی بیان و عقیده است و با ارزش‌های آمریکا همخوانی ندارد.»

لایحه‌ی جدید مجلس نمایندگان آمریکا بندی دارد که اشاره می‌کند اگر تیک‌تاک به شرکت دیگری فروخته نشود یا ارتباطش را با چین قطع نکند، در آمریکا ممنوع خواهد شد.

لایحه‌ی جدید آمریکا به تیک‌تاک یک سال فرصت می‌دهد تا ارتباطاتش را با شرکت بایت‌دنس و کشور چین قطع کند. پیش از این، لایحه‌ی مشابهی با حمایت دو حزبی در مجلس نمایندگان ایالات‌متحده به تصویب رسید، اما در سنا با مخالفت‌هایی مواجه شد.

ماریا کانتول، سناتور دموکرات ایالت واشنگتن و رئیس کمیته‌ی بازرگانی سنا، می‌گوید باتوجه‌به فرصت یک‌ساله به تیک‌تاک برای جدایی از حزب کمونیست، اکنون از این لایحه حمایت می‌کند.

ایلان ماسک قبلاً بار‌ها خود را طرفدار مطلق آزادی بیان معرفی کرده و یکی از دلایل خرید توییتر را که نام آن اکنون به ایکس تغییر یافته است، حمایت از آزادی بیان اعلام کرده بود.

دیگر خبرها

  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!
  • مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت
  • تصویر مردی که مقابل دادگاه ترامپ خود را آتش زد | او به چه چیزی اعتراض داشت؟