Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  فهیمی سخنگوی سهام عدالت در برنامه تیتر امشب در خصوص فروش سهام عدالت گفت: تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان سهام عدالت فروخته شده که ۲۰۰ میلیارد تومان هنوز از کارگزاری‌ها به حساب بانک ها وازیر نشده و ۲۰۰ میلیارد تومان از بانک ها به حساب مشمولین واریز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل ۵۲۰ میلیارد تومان به حساب مشمولین واریز شده است.

او افزود: در بعضی موارد مبالغ واریز نشده و یا بخشی از آن واریز شده که تا پایان هفته ۴۰۰ میلیارد تومان مابقی هم تسویه می شود.

فهیمی در خصوص دلایل عدم واریز مبالغ گفت: فروش سهام عدالت بر عهدهکارگزاری‌ها است بعضی کارگزاری ها فروش تدریجی سهام عدالت داشته اند که مبالغ طی چند روز واریز می‌شود.

او افزود: اگر بیش از ۱۰ روز از فروش سهام گذشته باشد حتما به فروش رفته و مبلغ آن باید واریز شده باشد و اگر واریز نشده باشد به احتمال قوی شماره شبا اشتباه است و یا شماره حساب فعال نیست و مشمولان باید به شعبه بانک ها مراجعه کنند.

فهیمی گفت: اگر شماره شبا درست بود افراد با  شماره تلفن ۱۵۶۹ مرکز سهام عدالت تماس بگیرند و مشخصات خود را ارئه دهند تا به صورت موردی پیگیری شود.

او ادامه داد: موارد اندکی داریم که مشمول سهام عدالت دارایی کمی داشته به طور مثال جزو وراث بوده بنابراین مبلغ کمتری وازیر شده است. همچنین ممکن است کارگزار سهام را خرد خرد فروخته و مبلغ حاصل از فروش به تدریج طی چندروز واریز می شود.

سخنگوی سهام عدالت در خصوص مبلغ فروش ۳۰ درصد سهام عدالت گفت: افرادی که ۵۰۰ هزار تومان دارایی سهام عدالت دارند از فروش ۳۰ درصد آن ۲.۵ میلیون تومان دریافت کنند و مشمولانی که ارزش سهام عدالت آنها یک میلیون تومان باشد ۵ میلیون به حساب آنها واریز می شود.اگر مبالغ کمتر بود فروش بخشی از سهام انجام شده و به تدریج کامل می شود.

او تاکید کرد: اولویت اول ما حفاظت از دارایی های افراد بوده و تا ریال آخر از آن حفاظت می کنیم. در صورت واریز مبلغ کمتر به احتمال ضعیف سهم  افراد کم بوده و  به احتمال قوی فروش تدریجی سهام عدالت انجام گرفته است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سهام عدالت فروش سهام عدالت میلیارد تومان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات سهامداران در هفته چهارم فروردین ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۳ ناشر سود سنواتی و حق تقدم و ۱۱ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Irn

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد