Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون «انتخاب و انتصاب مدیران مدارس»، امروز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، آزمون «انتخاب و انتصاب مدیران مدارس» از ساعت 9 تا 11 امروز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

داوطلبان باید رأس ساعت 9 صبح وارد سایت https://ltms.medu.ir شده و پس از ورود به آزمون به سؤالات پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوطلبان پس از کسب نمره تعیین شده، از تیر ماه با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی اعلام شده از طریق اداره محل خدمت خود می‌توانند در مصاحبه حضوری شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیران مدارس آموزش آزمون انتصاب مدیران مدارس آموزش آزمون انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مصدق کشاورزی در جمع خبرنگاران افزود: از ۱۷ بهمن آغاز طرح فجرانه کالابرگ دولت تا کنون بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان یارانه مضاعف در قالب این طرح به بوشهری‌ها تعلق گرفته است.

وی تاریخ پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ را ۱۷ فروردین اعلام و اضافه کرد: اعتبار مرحله سوم از ۱۸ فروردین برای سرپرستان خانوار فعال می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: اعتبار جدید ۲۲۰ هزار تومانی علاوه‌بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی است و خانوار مشمول این طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

کشاورزی اظهار کرد: خانوار‌ها می‌توانند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جا‌به‌جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست؛ به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.

وی بیان کرد: خانوار‌های مشمول طرح فجرانه کالابرگ می‌توانند اقلام سبد غذایی را در مدت یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید کنند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک‌جا وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت‌به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی دولت اقدام کنند.

وی با اشاره به این‌که اعتبار کالابرگ هرماه باید در همان ماه استفاده شود و قابل انتقال به ماه بعد نیست از مشمولان دهک اول تا هفتم درآمدی خواست ظرف مدت باقی‌مانده از یارانه تشویقی دولت بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود