Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@03:54:11 GMT

هزینه تعرفه پستی نیمه دوم سال افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۸۰۶

هزینه تعرفه پستی نیمه دوم سال افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اکنون ظرفیت ترافیکی شرکت پست عدد 8 است،‌گفت: افزایش تعرفه پست جمهوری اسلامی در نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت که این رشد بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نعمتی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه افزایش تعرفه پستی در نیمه دوم سال جاری انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر به طور متوسط ظرفیت ترافیک شرکت پست جمهوری اسلامی ایران عدد 8 است که ما بر اساس برنامه پنجساله تلاش خواهیم کرد به عدد 21 برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که اکنون ظرفیت ترافیکی به طور متوسط در سطح دنیا عدد 50 است که این عدد در کشورهای صنعتی بیشتر خواهد بود.

*  ۴۲ میلیون اطلاعات مکانی در سطح کشور

وی افزود: در حال حاضر شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با ۴۲ میلیون اطلاعات مکانی در سطح کشور رکورددار آماری به عنوان نخستین شبکه ارتباطی کشور است.البته باید به این نکته اشاره کنم که هر 6 ماه یک بار این آمار به روز رسانی می‌شود.

* بانک اطلاعاتی کشور در اختیار شرکت ملی پست جمهوری اسلامی قرار دارد

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بانک اطلاعاتی کشور که در اختیار شرکت ملی پست جمهوری اسلامی قرار دارد شامل آدرس مکانی دقیق در شهر،‌ محله است که منجر به موقعیت مکانی هر فرد می‌شود که این نوع اطلاعات برگرفته از کشور استرالیا است.

*  سرعت عمل شرکت پست در یک تعهد زمانی ۲۴ -۴۸ و ۷۲ ساعته است

نعمتی گفت: یکی از اولویت‌های شرکت پست جمهوری اسلامی ایران سرعت و قیمت متناسب با قوانین و مقررات است. به طوری که در سرعت عمل شرکت در یک تعهد زمانی ۲۴ -۴۸ و ۷۲ ساعته محصولات پستی را در سطح کشور جابجا می‌کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که سال ۹۸ ترافیک پستی کشور نسبت به سال ۹۷ حدود 15 درصد افزایش داشته است.

*  نمره 20 را به فعالیت‌هایی که درشرکت پست انجام می‌شود، می‌دهم

وی در پایان گفت: با توجه به نوع فعالیتی که شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در خدمات رسانی به مردم و نهادهای دولتی و خصوصی انجام می‌دهد غیرقابل مقایسه با سایر ارگان‌ها است. به طوری که حتی دستمزد و حقوقی که نیروهای فعال در این شرکت انجام می‌دهند به جرات می‌توان گفت نسبت به کاری که انجام می‌دهند بسیار پایین است.در همین رابطه من به عنوان مدیر عامل این شرکت نمره 20 را به فعالیت‌هایی که در این نهاد انجام می‌شود، می‌دهم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای ناپایدار طی امروز و فردا (سه شنبه) از نیمه جنوبی کشور عبور می‌کند که اثرات این سامانه در جو استان کرمانشاه، غالباً به صورت وزش باد و رشد ابر مشاهده خواهد شد.

وی افزود: با این حال طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا، وقوع رگبارهای موقت بهاری احتمالاً همراه با رعدوبرق پراکنده، بخصوص در نیمه غربی و نواحی جنوبی، چندان دور از انتظار نمی‌باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط، از ظهر فردا تا اواسط روز جمعه، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: از عصر جمعه تا یکشنبه هفته آینده، به دلیل عبور متناوب امواجی کوتاه، ممکن است مجدداً شاهد رگبارهای موقت باران به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان کرمانشاه باشیم.

به گفته زورآوند همچنین متوسط دمای هوا که امروز در غالب نقاط تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته روندی افزایشی می‌یابد.

کد خبر 6079318

دیگر خبرها

  • پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • هزینه ویزیت روانشناسان مشخص شد
  • تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
  • عرضه پساب به صنایع سالانه ۳۵۰ میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش عمر موتور خودرو و کاهش چشمگیر گاز مصرفی تاسیسات با محصول ضدرسوب ایرانی
  • افزایش عمر موتور خودروها با تولید محصول ضد رسوب ایرانی
  • فصل جدید در نوسازی ناوگان پستی کشور
  • تعداد باندهای ایست بازرسی مرصاد افزایش می‌یابد
  • تعاملات فناورانه ایران و کره‌جنوبی افزایش می‌یابد