Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرخیو راموس به صورت مشترک با رونالد کومان گلزن ترین مدافعان تاریخ لالیگا هستند.
به گزارش آریا، در جریان دیدار رئال مادرید و ایبار از هفته بیست و هشتم لالیگا، سرخیو راموس موفق شد گل دوم لوس بلانکوس را به ثمر رساند. سرخیو راموس با گلی که وارد دروازه ایبار کرد، تعداد گل های خود در تاریخ لالیگا را به عدد 67 رساند تا به صورت مشترک با رونالد کومان گلزن ترین مدافع تاریخ مسابقات لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس در 484 بازی برای سویا و رئال مادرید موفق به ثبت 67 گل شده در حالیکه رونالد کومان مدافع هلندی سابق بارسلونا طی 192 بازی آمار جالب 67 گل را از خود به جای گذاشت، هر چند اکثر گل های رونالد کومان برخلاف سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. رونالد کومان و سرخیو راموس با ثبت 67 گل، در صدر جدول گلزن ترین مدافعان تاریخ لالیگا قرار دارند و اکنون سرخیو راموس فرصت دارد، به تنهایی این عنوان را از آن خود نماید. ایرون با 51 گل در رده سوم قرار گرفته است.
در دقیقه 29 بازی رئال مادرید مقابل ایبار، سرخیو راموس در زمین خودی توپ را از بازیکنان ایبار گرفت و با ارسال توپ برای کریم بنزما ترتیب یک ضد حمله سریع را برای رئال مادرید داد. کریم بنزما با عبور از دو بازیکن ایبار پاسی زیبا به ادن هازارد داد و ادن هازارد در حالی دو به تک توپ را به سرخیو راموس رساند که خیلی سریع خود را به محوطه جریمه ایبار رسانده بود و کاپیتان رئال مادرید به راحتی دروازه خالی ایبار را گشود.
رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو به مصاف ایبار رفت و در نهایت توانست 3-1 حریفش را شکست دهد. 4 دقیقه از بازی گذشته بود که تونی کروس برای رئال گلزنی کرد. در ادامه، کهشانی ها دقیقه 30 بازی توسط کاپیتان سرخیو راموس به گل دوم رسیدند. گل سرخیو راموس حاصل یک ضد حمله تماشایی بود. راموس در زمین خودی توپ ربایی کرد و با سرعت به سمت دروازه ایبار روانه شد. او توپ را به کریم بنزما رساند و بنزما هم به ادن هازارد در درون محوطه جریمه پاس داد. ستاره بلژیکی که می توانست خودش هم به توپ ضربه نهایی را بزند، ترجیح داد سرخیو راموس را در دهانه دروازه صاحب توپ کند تا فرار 70 متری کاپیتان با یک گل همراه شود.
این گل شماره 67 سرخیو راموس در لالیگا بود تا با رکورد گلزنی رونالد کومان ستاره هلندی سابق بارسا برابری کند. این دو حالا به طور مشترک پس از فرناندو هیه رو(105 گل) بهترین مدافعان گلزن تاریخ لالیگا هستند. این همچنین اولین گل راموس در سه سال گذشته با پا و در جریان بازی بود. آخرین بار 13 سپتامبر 2017 برابر آپوئل و با یک قیچی برگردان موفق شده بود با پا گلزنی کند. 20 گل اخیر راموس با پا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بودند.

- زین الدین زیدان دویستمین حضورش به عنوان سرمربی رئال مادرید را تجربه می کند. زین الدین زیدان مربی فرانسوی مطرح رئال مادرید در جریان دیدار مقابل ایبار برای دویستمین بار بر روی نیمکت رئال مادرید نشست. زین الدین زیدان که برای اولین بار در تاریخ 4 ژانویه 2016 به عنوان سرمربی بر روی نیمکت رئال مادرید نشست و در دوره اول حضورش در رئال مادرید به عنوان سرمربی، موفق به کسب سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، یک لالیگا، دو سوپرجام اسپانیا، دو سوپرجام اروپا و دو جام باشگاه های جهان شده بود، در تاریخ 11 مارس 2019 پس از 10 ماه دوری، بار دیگر به رئال مادرید بازگشت و اکنون برای دویستمین بار بر روی نیمکت رئال مادرید نشسته است. زین الدین زیدان در طول 199 حضور قبلی اش بر روی نیمکت رئال مادرید 131 برد، 42 تساوی و 26 شکست کسب کرد.

- مارسلو در بازی رئال برابر ایبار زننده گل سوم کهکشانی ها بود. رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو به مصاف ایبار رفت و در نهایت با نتیجه 3-1 میهمان خود را از پیش رو برداشت. ابتدا تونی کروس برای رئال گلزنی کرد و سپس سرخیو راموس توانست کار با 2-0 کند. مارسلو هم دقیقه 37 با شوتی تماشایی توانست برتری رئال را پررنگ تر کند. ستاره برزیلی رئال پس از گلزنی شادی گل خاصی را به نمایش گذاشت. او به یاد جورج فلوید(فرد سیاهپوستی که ماه گذشته در مینیاپولیس آمریکا توسط یک مامور پلیس کشته شد) روی زانو نشست و دست مشت کرده اش را به سمت آسمان گرفت.
این اولین گل مارسلو در لالیگا از اکتبر 2018(برابر بارسا در نوکمپ) بود.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس رونالدو کومان زیدان رئال مادرید مارسلو زین الدین زیدان تاریخ لالیگا رونالد کومان سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل

کهکشانی‌ها فاصله چندانی تا سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا ندارند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با پیروزی در این جدال نفس‌گیر و جذاب، رئال مادرید اختلافش با بارسلونای رده دومی را به ۱۱ امتیاز افزایش داد و گام بلندی در راه فتح لالیگا برداشت. در حالی که هنوز ۶ بازی تا پایان فصل جاری باقی مانده، رئال مادرید می‌تواند با کسب حداقل ۷ امتیاز از ۳ بازی آینده، قهرمانی خود را در هفته سی و پنجم و در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل، قطعی کند. البته که این احتمال با فرض پیروزی بارسلونا در هر سه بازی آینده خود محاسبه شده و اگر شاگردان ژاوی در بازی‌های بعدی خود باز هم امتیاز از دست بدهند، رئال مادرید می‌تواند حتی زودتر از هفته سی و پنجم، خیالش از بابت قهرمانی را راحت کند.

بازی‌ های رئال مادرید و بارسلونا تا هفته ۳۵

رئال مادرید:

رئال سوسیداد (خارج از خانه) کادیز (خانه) گرانادا (خارج از خانه)

بارسلونا:

والنسیا (خانه) ژیرونا (خارج از خانه) رئال سوسیداد (خانه) وضعیت جدول لالیگا وضعیت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در جدول

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)