Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@13:48:23 GMT

تحلیل رسانه فرانسوی از عملکرد سامان قدوس در آمیا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۹۰۲

صراط:

سامان قدوس بهترین نمونه برای نمایش عزم جدی باشگاه آمیا پیش از آغاز فصل گذشته لیگ دسته‌اول فوتبال فرانسه در جذب بازیکنان مورد نیاز بود. این بازیکن که مورد توجه تیم‌های رنس و اوئسکا اسپانیا قرار داشت با قراردادی در حدود 5 میلیون یورو به آمیا پیوست.

سامان قدوس مصمم بود اما همیشه تاثیرگذاری لازم در بازی را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نخستین فصل حضورش در آمیا با رویدادهای مختلفی از جمله بازی در جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی فوتبال ایران در ماه ژانویه و انجام عمل جراحی ناحیه شکمی در ماه مارس مواجه شد. همه این اتفاق‌ها در مقایسه با محرومیت 4 ماهه‌اش از سوی فیفا به خاطر عدم توجه به مسائل قانونی در عقد قرارداد داخلی‌اش با باشگاه اوئسکا اسپانیا هیچ بودند. سامان قدوس سرمایه‌گذاری غیر سودمند بود. گاهی فقط سرمایه‌گذاری نیز ضامن موفقیت نیست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رسانه فرانسوی سامان قدوس صراط سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات