Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلیل میرمحمدی گفت: ضرورت دارد که هرچه زودتر رئیس‌جمهور محترم جهت شروع مجدد خط دوم انتقال آب به استان یزد دستور بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس در تذکر به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو گفت: بحث حیات استان یزد مطرح است و این مطالبه هر چهار نماینده استان است و ضرورت دارد که هرچه زودتر رئیس‌جمهور محترم جهت شروع مجدد خط دوم انتقال آب به استان یزد دستور بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خاطر بحث‌های اعتباری این پروژه را تعطیل کرده‌اند و از 400 کیلومتر فقط 60 کیلومتر آن اجرا شده است و مطالبه ما این است که این پروژه را حتما در دستور کار خودشان قرار دهند و اعتبارت آن را تأمین کنند.

نماینده مردم تفت و میبد اظهار داشت: کیفیت آب شهرستان‌های تفت و میبد به ویژه در روستاهای این دو شهرستان بسیار پایین است؛ به‌طوری‌که آب شرب حدود 400 روستای ما فقط در دو تا سه روز تأمین می‌شود و با تانکر آب آنجا برده می‌شود که ضرورت دارد به این موضوع نیز توجه شود.

میرمحمدی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: باید بحث مسکن جوانان و محرومان به طور ویژه مورد توجه و اهتمام قرار بگیرد و کاری کنند که مهاجرت برعکس شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور درمنزل سیدعلی محمد جوادیان، رضا جعفری نژاد و علی اصغر رسولی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از صبر و استقامت آنها تجلیل کردند.   سیدعلیمحمد جوادیان در عملیات فتح المبین، رضا جعفری نژاد در عملیات خیبر و علی اصغر رسول در عملیات والفجر هشت به درجه والای جانبازی نائل آمدند.   رئیس دفتر امام جمعه میبد در این دیدار گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و ایثار و فداکاری شما جانبازان سرافراز و آزادگان به پیروزی رسید.   حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت به پرچمداری ایران اسلامی در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: جبهه مقاومت با روحیه جهادی و انقلابی شما عزیزان در برابر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی ایستاده است و به زودی جبهه کفر را سرنگون و قدس و مردم مظلوم غزه را از زیر ظلم و ستم دشمنان آزاد خواهد کرد.   وی خاطرنشان کرد: شما جانبازان عزیز و سرافراز زخم گلوله را در تن خود به یادگار دارید و به آن افتخار می‌کنید و در چشم و دل ملت ایران عزیز هستید.

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد