Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: دانشجویان خوابگاهی می‌توانند به صورت غیر حضوری پیگیر مسائل اسکان در خوابگاه باشند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه‌ای نحوه پیگیری مسائل خوابگاهی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است که دانشجویان خوابگاهی می‌توانند به صورت غیر حضوری پیگیر مسائل اسکان در خوابگاه باشند و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت دانشجویی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علم و صنعت اسکان دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟

گزارش‌ها نشان می‌دهد که پس از دستگیری گسترده دانشجویان معترض به جنگ غزه در دانشگاه‌های آمریکا، اعتراضات دانشجویی در این کشور همچنان ادامه دارد و تظاهرکنندگان خواستار برقراری آتش‌بس در غزه و عدم تامین مالی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی هستند.

در پی نارضایتی فزاینده مردم از روابط عمیق واشنگتن و تل‌آویو، اعتراضات هواداران فلسطین در شهر‌های مختلف آمریکا ماه‌هاست که برگزار می‌شود؛ اما اقدامات اعتراضی شهروندان در روز‌های اخیر شکل جدیدی به خود گرفته و به صورت گسترده در دانشگاه‌ها و در قالب اردوگاه دانشجویی برگزار می‌شود. این اردوگاه‌ها دانشجویان و اساتید با پیشینه‌های دینی متفاوت را به خود جذب می‌کند و در آن جلسات آموزشی در خصوص فلسطین، تظاهرات، مراسم عبادت و حتی اجرای موسیقی دیده می‌شود.

پلیس و دانشگاه به دنبال سرکوب معترضان 

اعتراضات اخیر به هدفی برای نیرو‌های پلیس تبدیل شده است. پلیس نیویورک روز دوشنبه بیش از ۱۲۰ معترض را در دانشگاه نیویورک و بیش از ۱۰۰ معترض را در دانشگاه کلمبیا دستگیر کرد. نیویورک در تلاش برای کاهش تنش‌ها، کلاس‌های حضوری در منطقه منهتن را در روز دوشنبه لغو کرد و دانشگاه کلمبیا نیز اعلام کرد که تا آخر سال تحصیلی، کلاس‌ها به صورت ترکیبی برگزار شده و دانشجویان می‌توانند به صورت حضوری یا آنلاین در آن شرکت کنند. اندکی بعد، رئیس این دانشگاه اعلام کرد زمان آن رسیده که اردوگاه‌های حمایت از فلسطین برچیده شود و به سازمان‌دهندگان آن یک نیمه شب فرصت داد تا چادر‌های خود را از محوطه دانشگاه جمع کنند.

مطالبات معترضان چیست؟

دانشجویان بیش از همه خواستار برقراری آتش‌بس دائمی در غزه شده‌اند. همچنین پایان دادن به کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل و عفو دانشجویان و اعضای هیئت علمی که پیش‌تر به دلیل اعتراض، با اخراج و جریمه مواجه شده‌اند نیز از دیگر خواسته‌های معترضان است.

از سوی دیگر، برخی از تامین‌کنندگان بودجه دانشگاه‌ها شرکت‌هایی هستند که با رژیم صهیونیستی روابط مالی دارند. دانشجویان خواستار قطع رابطه با این شرکت‌ها شده‌اند و می‌گویند مسئولان دانشگاه در مورد اینکه چه پولی از اسرائیل دریافت کرده و برای چه مقصودی استفاده کرده اند، باید شفاف‌تر باشند.

روابط مالی دانشگاه‌های آمریکا با رژیم صهیونیستی تا چه اندازه است؟

به طور خلاصه می‌توان گفت که اطلاعات مربوط به پیوند‌ها بین دانشگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی واضح نیست. وزارت آموزش و پرورش آمریکا هر کالج و دانشگاهی را ملزم می‌کند که هدایا و قرارداد‌ها از منابع خارجی را گزارش کنند؛ اما همچنان گزارش‌های ناقص زیادی صورت می‌گیرد و موسسات با هدایت پول از طریق بنیاد‌های جداگانه‌ای که برای آنان کار می‌کنند، از گزارش دادن دقیق اقدامات خود طفره می‌روند.

با این حال، بر اساس پایگاه داده وزارت آموزش و پرورش آمریکا، حدود ۱۰۰ موسسه تحصیلات تکمیلی این کشور طی دو دهه گذشته قرارداد یا هدایایی را از اسرائیل به مبلغ ۳۷۵ میلیون دلار دریافت کرده اند.

همچنین دانشجویان «ام‌آی‌تی» که از دانشگاه‌های پیشرو در زمینه فناوری است، می‌گویند این دانشگاه طی دهه گذشته بیش از ۱۱ میلیون دلار از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دریافت کرده و در ازای آن روی پروژه‌های مربوط به ناوبری هواپیما‌های بدون سرنشین و سیستم‌های موشکی تحقیقات انجام داده است.

دانشجویان دانشگاه میشیگان نیز می‌گویند این دانشگاه در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری کرده که پهپاد‌ها یا جنگنده‌های مورد استفاده رژیم صهیونیستی را تولید می‌کند و همچنین محصولات فناوری آنها در ایستگاه‌های بازرسی غزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی، نظرسنجی‌های اخیر نشان دهنده نارضایتی مردم آمریکا نسبت به تجهیز نظامی رژیم صهیونیستی است. یک نظرسنجی که فروردین ماه امسال توسط موسسه گالوپ انجام شد، نشان داد که ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه غزه، مخالف هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد