Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:20:54 GMT

موسوی خوئینی ها از خدا درخواست رفع حصر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۹۶۴

موسوی خوئینی ها از خدا درخواست رفع حصر کرد

موسوی خوئینی ها گفت: از خداوند عافیت کامل و عاجل و طول عمر برای جنابعالی و رفع حصر شما و دو عزیز دیگر جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد را مسألت دارم.

به گزارش ایمنا، روزنامه اعتماد در صفحه سیاسی خود نامه‌ای از موسوی خوئینی با عنوان "پیامی به حصر" را منتشر کرده که در آن به بررسی شرایط حصر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

خرداد حالا یک دهه‌ای می‌شود که یادآور اعتراضات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۸ است؛ اعتراضاتی که پس از روزها کش و قوس سبب شد تا میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از یک‌سو و مهدی کروبی از سوی دیگر به حصر خانگی بروند؛ حصری که حالا ۱۱ سال از آن گذشته و تلاش‌های اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان برای رفع آن راه به جایی نبرد.

در این میان هرازگاهی با انتشار تصاویری جدید از محصوران، افکار عمومی بار دیگر مطالبه رفع حصر را پیش کشیده و از روزهای سخت گذشته بر نخست‌وزیر امام و شیخِ اصلاحات سخن به میان می‌آورند. در همین راستا یکی، دو روز پیش محمدتقی کروبی، فرزند مهدی کروبی با انتشار تصویری دیده نشده از شیخ اصلاحات در حصر، از حال نه چندان مساعد او خبر داد و همین خبر سبب شد تا بار دیگر مطالبه رفع حصر در شبکه‌های اجتماعی و میان فعالان سیاسی مطرح شود

این مطالبه فقط به همین‌جا محدود نماند و موسوی خوئینی‌ها، از فعالان کهنه‌کار سیاست ایرانی نیز در نامه‌ای به مهدی کروبی از روزگار گذشته بر او ابراز تأسف کرد. دبیرکل این سال‌های اخیر مجمع روحانیون مبارز، تشکیلاتی که ازقضا رهبری‌اش از ابتدای تأسیس تا ۸۸ برعهده مهدی کروبی بود، در بخش ابتدایی این نامه آورده است: «خبر عارضه اخیر و حادثه پس از آن به ویژه در شرایط ناگوار حصر موجب تأسف و نگرانی گردید هر چند بهبود نسبی پس از آن از نگرانی علاقه‌مندان کاسته است و اطمینان دارند که این عوارض و حوادث و دیگر مشکلات که در این سال‌ها به ویژه در دوران حصر فراوان بوده است خللی در اراده جنابعالی در ادامه راهی که انتخاب کرده‌اید، ایجاد نمی‌کند.»

موسوی خوئینی‌ها که مدت‌هاست سکوت را به حضور در رسانه‌های ارتباط جمعی ترجیح می‌دهد، در بخش دیگری از این نامه با اشاره به مشکلات امروز ایران نوشته است: «با این همه از خداوند مسالت داریم که دوران حصر همزمان با حل مشکلات فرساینده کشور و ملت به پایان برسد و با تدبیر و پایبندی به اصول و ارزش‌های تغییرناپذیر انقلاب اسلامی، ایران و ملت ایران راه عزت و اقتدار و سربلندی را ادامه دهد و فشارهای وارد بر مردم به‌ویژه فشار اقتصادی که معیشت اقشار بسیاری را سخت به چالش کشیده است، برداشته شود.»

موسوی خوئینی‌ها در بخش پایانی نامه خود همچنین با اشاره میرحسین موسوی و زهرا رهنورد آورده است: «از خداوند عافیت کامل و عاجل و طول عمر برای جنابعالی و رفع حصر شما و دو عزیز دیگر جناب آقای مهندس میرحسین موسوی و سرکار خانم دکتر زهرا رهنورد را مسالت دارم.»

کد خبر 428804

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حصر میر حسین موسوی زهرا رهنورد روزنامه اعتماد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میرحسین موسوی موسوی خوئینی ها زهرا رهنورد مهدی کروبی رفع حصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر