Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه پرشین سازه با مجوز رسمی از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره 8/4397/3430 و شماره ثبت 295555 از سال 86 با جمع‌‌آوری اطلاعات ساختمانی مانند آدرس پروژه ساختمانی، نام و شماره تماس سازنده ، تعداد طبقات و واحدها، مرحله ساخت ، متراژ و زیربنا ، تصویر ساختمان، مکان‌‌یابی پروژه بر روی نقشه و... برای اولین بار در ایران بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت جامعی را با هدف افزایش فروش و بهینه‌‌سازی اقتصادی برای شرکت‌‌های تامین‌‌کننده و فروش محصولات و خدمات ساختمانی در کوتاه‌‌ مدت و مخصوصا در میان-مدت و بلند‌‌مدت فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت پرشین سازه 

اگر تصمیم گرفته‌‌اید در کمترن زمان با بیشترین بهره کسب و کار خود را رونق دهید، بهتر دیده شوید، خرید و فروش با درآمد بالا داشته باشید و از پشتیبانی دائمی استفاده نمایید، با ما همراه باشید تا با خدمات و مزایای اولین بانک اطلاعات ساختمان‌‌های در حال ساخت آشنا شوید.

بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت پرشین سازه

بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه، داده-های پراکنده و نامفهوم در حوزه ساخت و سازه های در حال اجرا را جمع‌‌آوری و تنظیم کرده است و به صورت اطلاعات ساختمانی یکپارچه، جامع و دقیق در اختیار استفاده کننده قرار می‌‌دهد. بانک اطلاعاتی ساختمان در حال ساخت پرشین سازه با ورود و ذخیره‌‌سازی داده‌‌‌‌های بی‌‌نقص، ذخیره‌‌سازی همه داده‌های مربوط به یک موضوع درحوزه ساختمان‌‌سازی در یک ساختار، با ویرایش و به هنگام‌‌سازی داده‌‌ها و آسان نمودن جستجو، توانسته است جامع‌‌ترین اطلاعات ساختمانی در حال ساخت  را در کمترین زمان و به ساده‌‌ترین شیوه در دسترس فعالان این حوزه قرار دهد.

به عنوان مثال فرض کنید شما فروشنده یکی از محصولات ساختمانی هستید یا به تازگی نمایندگی یکی از محصولات این حوزه را گرفته‌‌اید و به دنبال جذب مشتری هستید، با استفاده از بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه به سهولت می-توانید علاوه بر اینکه با اطلاعات پروژه‌‌های ساختمان های در حال ساخت در تهران و حومه آشنا می‌‌شوید و به اطلاعات سازنده آن هم دسترسی دارید، تنها با یک تماس با سازنده پروژه و یک بازاریابی صحیح، فروش خود را بالا برده و به کسب و کار خود رونق دهید.

بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه علاوه برآن که موجب رونق کسب و کار فروشندگان محصولات ساختمانی می‌‌شود، سازندگان را هم با فروشنده محصولات ساختمانی که ارزانترین و باکیفیت‌‌ترین محصولات را ارائه می‌‌نماید، آشنا می‌‌سازد. بنابراین بانک اطلاعات ساختمانهای در حال ساخت پرشین سازه به عنوان اولین و بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان های در حال ساخت  در این بازار پرنوسان با برقراری ارتباط بین فروشندگان محصولات و سازندگان ساختمان، کمک بزرگی به بالابردن فروش، آشنایی و سهولت دسترسی به محصولات و... می‌‌کند. در واقع بانک اطلاعات ساختما‌‌ن های در حال ساخت پرشین سازه، برای شما فرصت تبادل اطلاعات مفید در حوزه صنعت ساختمان و معامله پرسود را فراهم می‌‌نماید.

مزایا و برتری بانک اطلاعات ساختمان‌های در حال ساخت پرشین سازه

از مزایای بانک اطلاعات ساختمان پرشین سازه می توان به دارا بودن بالاترین اطلاعات ساختمان های در حال ساخت قابل ارائه، به‌‌روز رسانی اطلاعات و تصاویر مرحله کاری ساختمان، اطلاعات تماس سازندگان و ارائه خدمات جانبی، تفاوت معناداری با بقیه رقبای خود دارد. بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه ، اطلاعات ساختمانی را به تفکیک منطقه و مرحله و محدوده با تصاویر و مسیریابی بر روی نقشه ذخیره کرده است و با آنالیز اطلاعات در حال ساخت و ساز در بازه زمانی یک ماهه، موجب بالا بردن بازدهی آن شده است. خدمات جانبی و البته رایگان این مجموعه از جمله : 8 ساعت آموزش رایگان فروش و بازاریابی به کارشناسان و مدیران فروش، 8 ساعت آموزش دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان، ارایه روزانه اطلاعات مناقصات ساختمانی به صورت رایگان و تبلیغات رایگان در سایت سازه افزار، ثبت زماندار مذاکرات با سازندگان به همراه هشداردهنده پیگیری، نصب رایگان لیبل و کارتن پلاست و عضویت در سایت‌‌های سازه ادز و سازه افزار به عنوان دو سایت کارآمد برای کمک به دیده شدن فعالیت شما، اختصاص اعتبار ریالی به حساب کاربران قدیمی جهت خرید پکیج‌‌های فروشگاه سایت و... موجب برتری بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه شده است.

 از دیگر برتری‌‌هایی که بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه را نسبت به سایر رقبای خود متمایز می‌‌کند و همینطور موجب بهینه‌‌سازی هزینه‌‌های مادی و زمانی کاربران نیز می‌‌شود، ارائه اطلاعات مناقصات و مزایدات ساختمانی در سطح کشور به صورت جامع، روزانه و رایگان و پنل ارسال پیامک تبلیغاتی بانک اطلاعات ساختمان ‌های در حال ساخت پرشین سازه است که تبلیغات را با حداقل هزینه به صورت مستقیم و بدون واسطه در یک حجم کم، کوتاه اما تاثیرگذار، در آن‌‌واحد برای تعداد زیادی از افراد ارسال می‌‌نماید. همچنین با سیستم مدیریتی این پنل می‌‌توانید از آمار تبلیغاتی منتشره مطلع شوید. نکته مهم دیگر پنل پیامکی بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه است که نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعاً تبلیغ به دست چه کسی رسیده است می‌پردازید. همینطور اطلاع از مناقصات و مزایدات از طریق بانک اطلاعات ساختمان های در حال ساخت پرشین سازه در بازار رقابتی فعلی، موجب می‌‌شود کاربران بتوانند کالا و خدماتشان را در زمان معین با هزینه مناسب ارائه کنند.

آشنایی با خدمات سازه ادز

اگر در گذشته دیجیتالی شدن یک گزینه بود، امروزه به یک باید و یک اقدام ضروری تبدیل شده است. اگر تصمیم دارید در صحنه رقابت باقی بمانید باید در فضای دیجیتال حضور مستمر داشته باشید و به سمت برندسازی پیش بروید که  اولین قدم برای این مهم،  داشتن یک وبسایت است.

اگر شما در حوزه صنعت ساختمان فعال هستید بهتر است از خدمات سازه ادز برای دیده شدن در دنیای دیجیتال بهره ببرید؛ زیرا طراحی یک وبسایت به تنهایی کافی نیست. در دنیای رقابت امروز باید سایت شما در صفحات اول گوگل و نتایج اولیه آن دیده شود تا به برندسازی نزدیک شوید و این کاری است که مجومعه سازه ادز برای شما انجام می‌‌دهد. این مجموعه با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه، کادری متخصص، تحلیل بازار، بهینه سازی هزینه تبلیغات، پشتیبانی مستمر و... ابتدا سایتی متناسب با سلیقه شما طراحی کرده و سپس محتوای مناسب آن را تولید می‌نمایند و با رعایت اصول سئو و از طریق گوگل ادز، با قرار گرفتن سایت شما در صفحات اول جستجوی گوگل به برندینگ شما کمک می‌‌کنند. در ضمن این مجموعه به بهتر دیده شدن شما در فضای مجازی هم کمک می‌‌کند تا با تبلیغ مناسب در این فضا به مشتری بیشتر و درنهایت فروش بالاتری دست پیدا کنید.

آشنایی با خدمات سازه افزار

داشتن سایت و محتوای خوب بدون تبلیغات مناسب شما را به هدفتان که کسب درآمد بیشتر است نمی‌‌رساند. مجموعه سازه افزار به فعالان حوزه صنعت ساختمان برای داشتن موثرترین تبلیغات با کمترین هزینه کمک می‌‌کند. در واقع سازه افزار یک راه ارتباطی بین فروشندگان و مجریان صنعت ساختمان با مشتریان این خدمات است.

سازه افزار بستری فراهم کرده است تا فروشندگان محصولات و مجریان صنعت ساختمان سازی بتوانند با قیمتی مناسب با درج پروفایل برای معرفی شرکت، روزمه کاری، معرفی محصولات و خدمات، درج بنر تبلیغاتی و درج رپورتاژ آگهی و تصویر برای هر آگهی، درج کاتالوگ محصولات و قیمت آن‌‌ها و... در دنیای شلوغ تبلیغات با قرارگرفتن تبیلغاتشان در صفحات اول گوگل، با بیش از ده هزار بازدید روزانه، بهتر و بیشتر دیده شوند و بتوانند علاوه بر برندینگ، با افزایش مشتریان  به کسب و کار خود رونق دهند.

نتیجه گیری و جمع بندی

پرشین سازه به عنوان اولین و بزرگترین بانک اطلاعات ساختمان‌‌ های در حال ساخت تهران و کرج و اسلامشهر و حومه فقط یک بانک اطلاعاتی ساده نیست بلکه مسیری برای بهتر دیده شدن فروشندگان محصولات ساختمانی، سازندگان ساختمان و یک واسطه خوب برای ارتباط آن‌‌ها با مشتریان محسوب می‌شود؛ بستری برای تعامل، سود بالاتر و رضایت‌‌مندی در خرید و فروش.

منبع: الف

کلیدواژه: فروشندگان محصولات محصولات ساختمانی اطلاعات ساختمانی صنعت ساختمان سازه افزار کسب و کار دیده شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کوئنتین تارانتینو کارگردان شناخته شده سینمای جهان سال گذشته اعلام کرد که فیلم سینمایی «منتقد سینما» (The Movie Critic) عنوان آخرین و دهمین فیلم اوست که کارگردانی می‌کند و پس از ساخت این اثر دیگر فیلمی را در مقام کارگردان نخواهد ساخت. 

خبری که خیلی زود در سراسر دنیا منتشر شد و بسیاری از دوستداران سینما منتظر اخبار تکمیلی از این ساخته ویژه بودند. تارانتینو حتی در جشنواره کن سال گذشته نیز اطلاعاتی به صورت قطره‌چکانی از این فیلم داد و همان موقع نیز اعلام کرد که نمی‌تواند اطلاعات زیادی از آن را در اختیار مردم قرار دهد و مخاطبان برای فهمیدن اطلاعات بیشتر راجع به آن، باید منتظر باشید و این فیلم را تماشا کنید.

تنها چیزی که در رابطه با این فیلم از پیش مقرر شده بود حضور برد پیت به عنوان نقش اول (در نقش کلیف بوث) در آن بود. پس از مدتی مشخص شد که پیت در این فیلم بازی نمی‌کند و در آن موقع نام تام کروز به عنوان بازیگر اصلی مطرح شد. اما در نهایت کار با این بازیگر نیز جلو نرفت تا تارانتینو در انتخاب بازیگر اصلی با یک چالش بزرگ مواجه شود.

اما طبق آخرین اخبار این کارگردان به نام هالیوود دیگر به دنبال بازنویسی فیلمنامه و یا بازیابی پروژه نخواهد بود و قرار است پروژه تازه‌ای را به عنوان فیلم پایانی کارنامه هنری اش در مقام کارگردان در دست بگیرد. 

با وجود تمام این حرف و حدیث‌ها اما هنوز دلیل قطعی عدم ساخت این فیلم سینمایی و عنوان پروژه جدید تارانتینو رسانه‌ای نشده و اطلاعات جدیدی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • کمای سیاستی بازار مسکن