Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمدعلی عظیمی امروز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در واپسین لحظات روز گذشته حدود ساعت 23:15 در کیلومتر دو محور قیدار به سمت همدان بین یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه پژو پارس تصادفی به وقوع پیوست.

وی افزود: متاسفانه در این تصادف سه نفر از هموطنانمان در همان محل حادثه فوت شدند و دو نفر دیگر که به شدت مجروح شده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهر قیدار منتقل شدند و امیدواریم بهبودی خود را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست و توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: ولی این تصادف به شکل رخ به رخ انجام شده و از زمان وقوع حادثه می‌شود به این نتیجه دست یافت که یکی از علل این تصادف می‌تواند خواب آلودگی این دو راننده باشد چرا که اگر از این دو راننده هرکدام هوشیاری کاملی داشتند اجازه تصادف شاخ به شاخ را نمی‌دادند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: بلافاصله پس از تصادف، جاده توسط نیروهای راهداری شهرستان خدابنده و ارگان‌های امدادی پاکسازی شد و وضعیت عبور و مرور به حالت اولیه خود بازگشت.

عظیمی در پایان همه رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه کرد و افزود: با آغاز فصل تابستان و با شروع موج سفرهای تابستانی شاهد افزایش عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود و از رانندگان و هموطنانمان خواهش می‌کنیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و در هنگام خواب‌آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تصادف مرگبار استان زنجان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر