Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد که با ادامه یافتن لیگ، حق هیچ تیمی پایمال نخواهد شد.

طرفداری - مرتضی اسدی، پیشکسوت باشگاه تراکتور در خصوص شرایط لیگ جهت ادامه مسابقات صحبت کرد.

مرتضی اسدی در ابتدای صحبت هایش در خصوص ادامه لیگ بیان کرد:

بهترین و حساس‌ترین تصمیم گرفته شد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند کمک زیادی به برگزاری بازی‌ها کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال باید با این ویروس به درستی مبارزه کرد. تمام دنیا فهمید که قرنطینه برای رفع این مشکل پاسخ مناسبی نیست و زندگی عادی مردم را با برگزاری بازی‌های ورزشی باید به حالت عادی بازگرداند. برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر بهترین روش ممکن برای عدالت‌خواهی بود. ضمن اینکه تیم‌های لیگ یک هم تلاش زیادی برای صعود کرده اند و نمی‌توان حقوق آنها را پایمال کرد.

وی درباره احتمال افزایش مصدومیت بازیکنان در ادامه رقابت‌های فصل جاری تصریح کرد:

قطعاً تیم‌ها نمی‌توانند برای یک فصل کامل بدنسازی داشته باشند. شرایط فعلی غیر قابل پیش بینی بوده است. درصد مصدومیت بازیکنان افزایش یافته و بازیکنان باید با آمادگی کامل جسمی و ذهنی پا به میدان بگذارند.

اسدی که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور و کاپیتانی این تیم در لیگ برتر را دارد درباره مخالفت باشگاه‌های خصوصی با برگزاری ادامه بازی‌ها یادآور شد:

من داخل باشگاه‌های خصوصی نیستم که اطلاعات کامل داشته باشم. باید حرف‌های آنها را هم گوش می‌کردند. به هر حال آنها هم حق دارند ولی به نظرم تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر راه منطقی و مناسبی نیست. تیمی مثل تراکتور به دلیل نبود بازیکنانی مثل اشکان دژاگه که هنوز به ایران نیامده است ضربه می‌خورد اما نمی‌توان به خاطر چند بازیکن خارجی، نتایج فصل جاری و تلاش‌هایی که باشگاه‌ها کشیدند را معلق نگه داشت. بهتر است تراکتور در لیگ برتر بازی کند. اگر تراکتور در لیگ برتر قدرتمند باشد قطعاً لیگ جذابی را خواهیم داشت. این تیم یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و نمی‌توان از اسم او به راحتی گذشت.

اسدی درباره بحث‌های به وجودآمده راجع به قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس نیز صحبت کرد و گفت:

واقعاً از خواندن برخی بندهای قرارداد ویلموتس که در رسانه‌ها منتشر شد شوکه شدم. قرارداد ترکمنچای به مراتب بهتر از این بود. متأسفانه مدیران فدراسیون فوتبال هیچ توجهی به عزت کشور نداشتند. آنها با التماس سراغ مارک ویلموتس رفتند و حالا همان‌ها دست به دعا برده اند که جریمه نشویم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره لزوم برخورد با چنین قراردادهایی اظهار داشت:

ایراد از اساس است که برخورد جدی و انضباطی با چنین افرادی که در بستن قرارداد ویلموتس نقش داشته اند نمی شود. ویلموتس نسل فوتبالی را که کارلوس کی روش حاضر و آماده به او داد را نابود کرد. پس از یک دهه آقایی در فوتبال ملی حالا برای رفتن به جام جهانی باید منتظر باخت عراق و بحرین باشیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخوف‌ترین زوج تهاجمی لیگ برتر با لباس آبی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی و گوستاوو بلانکو در دو بازی اخیر زوج مخوفی را شکل دادند و چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کنند، آنها بعد از گل استقلال مقابل آلومینیوم شادی جالبی انجام دادند و پس از خوشحالی جمعی با بازیکنان استقلال جشن دو نفره‌ای را هم برگزار کردند.

جلالی در دو بازی متوالی با ارسال‌های دقیقی که داشته بلانکو را صاحب موقعیت گلزنی کرده و مهاجم سرزن استقلال هم این ضربات را به بهترین شکل ممکن به گوشه دروازه رقبا می‌فرستد و برای استقلال گلزنی می‌کند.

ارسال‌های جلالی شکل خاصی دارد و با سرعت و ارتفاع جالبی روی دروازه ارسال می‌شود و فقط نیازمند یک اشاره است تا با شدت زیادی به سمت دروازه شلیک شود، او با کات داخل پای چپ توپ را روی دروازه ارسال می‌کند و جهت چرخش توپ به سمت سر بازیکن است و بعد از برخورد سر به توپ شدت بیشتری می‌گیرد، بلانکو هم در این دو مسابقه نشان داده که تخصص بالایی در زمان‌بندی و تسلط روی توپ‌های هوایی دارد و توپ را به بهترین نقطه ممکن می‌فرستد تا هیچ کاری از دست گلر تیم حریف برنیاید!

جلالی با پاس گلی که ارسال کرد به تنهایی عنوان آقای پاس گل استقلال را در دست دارد و یک پاس گل کمتر از ستاره پرتغالی تراکتور ارسال کرده است، گوستاوو بلانکو هم با گلی که به ثمر رساند بهترین گلزن استقلال است و 5 گل با صدر جدول گلزنان فاصله دارد که در صورت تداوم گلزنی حتی رسیدن به رتبه‌های بالای جدول گلزنان دور از انتظار نخواهد بود!

آمادگی این دو بازیکن و نقش جدیدی که ماشاریپوف در ترکیب استقلال ایفا می‌کند فاز هجومی این تیم را جذاب‌تر از قبل کرده است و آبی‌ها روزهای خوبی را در خط حمله پشت سر می‌گذارند و در بازی با آلومینیوم هم شانس این را داشتند تا بیش از یک گل به ثمر برسانند!

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • آشنایی با ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ از رده باشگاهی تا تیم ملی (+عکس)
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است
  • گارد آمریکایی، ستاره لیگ بسکتبال ایران
  • مخوف‌ترین زوج تهاجمی لیگ برتر با لباس آبی (عکس)