Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون کبدی گفت: در صحبتی که با کارکنان فدراسیون‌ها داشتیم قرار شد حقوق آنها را برای مدتی کم کنیم تا این دوران طی شود. تاریخ انتشار: 10:40 - 26 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۱۷۳

عباس اورسجی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تاثیر کرونا بر رویدادهای کبدی جهان اظهار داشت: کرونا باعث شد رقابت‌های کبدی قهرمانی جهان مردان و زنان و همینطور رقابت‌های کبدی جوانان جهان لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازی‌های آسیایی ساحلی را پیش‌رو داریم و امیدواریم حداقل این رقابت‌ها لغو نشود.

وی در مورد اینکه آیا امسال لیگ کبدی برگزار خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: لیگ کبدی از مهر و آبان آغاز می‌شود و ان‌شاءالله تا آن زمان شرایط برای برگزاری لیگ مهیا باشد. البته لیگ ستارگان هند هم شرایط نامعلومی دارد و بازیکنان ما نگران این موضوع هستند. 

زئیس فدراسیون کبدی در مورد اینکه آیا اختلاف بین برخی لژیونر‌ها با فدراسیون کبدی حل شد یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه این موضوع حل شد. در گذشته بچه‌ها بدون برنامه به هند اعزام می‌شدند در حالی که همه مسئولیت این بازیکنان با فدراسیون است. درصدی که ما از قرارداد این بازیکنان دریافت می‌کنیم ۸ درصد مبلغ قرارداد آنها است و ما هم این پول را صرف رشد کبدی در استان‌ها می‌کنیم.

اورسجی در پایان در مورد مشکلات مالی که گریبانگیر فدراسیون‌ها شده، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، فدراسیون‌ها هم دچار مشکلات مالی شدند و به همین خاطر اقدام به تعدیل نیرو کرده‌اند، اما ما به دنبال تعدیل نیرو نیستیم و در صحبتی که با کارکنان فدراسیون‌ها داشتیم قرار شد حقوق آنها را برای مدتی کم کنیم تا این دوران طی شود.

بیشتر بخوانید: امیری خراسانی: کیش میزبانی شایسته در اولین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کبدی عباس اورسجی کبدی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • (ویدئو) تشویقی ۱۸ میلیون تومانی فرزند اول در وزارت نیرو!
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • تعدیل نیرو در کارخانه فروآلیاژ ازنا ناشی از افزایش تعرفه برق است