Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی روش در سالروز پیوزی ایران مقابل مراکش از خاطرات آن روزهای تیم ملی گفت

طرفداری - جام جهانی، بزرگترین رویداد ورزشی در فوتبال است و تمام تیم های جهان برای رسیدن و درخشیدن در جام جهانی تلاش می کنند. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه بود. جام جهانی روسیه برای ایرانی ها با خوشحالی شروع شد و اما پایان غم انگیزی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در اولین بازی به برد 1-0 مقابل مراکش دست پیدا کرد و در ادامه با باخت 1-0 مقابل اسپانیا و تساوی مقابل پرتغال از صعود به دور حذفی بازماند. 

به بهانه سالروز دیدار ایران - مراکش در جام جهانی 2018 روسیه،‌ کارلوس کی‌روش در گفتگو با ایسنا درباره تیم ملی ایران و جام جهانی 2018 روسیه صحبت هایی انجام داده است.

ابتدا می‌خواهیم از پیروزی خاطره انگیز در دیدار برابر مراکش صحبت کنید. آن شب بر شما و تیم ملی چه گذشت؟

شادی و غرور. من بعد از آن همه فداکاری و تلاش بسیار خوشحال شدم.

قبل از آن بازی، هواداران فوتبال ایران با استرس و هیجان و البته امیدواری زیادی منتظر شروع بازی بودند اما در دقایق ابتدایی آنقدر فشار از سوی حریف زیاد بود که هر لحظه را با ترس می‌دیدیم. آن دقایق چه اتفاقی رخ داده بود؟

‌شرایط عادی بود. تیم ملی در مواقع ضروری آماده جنگیدن بود و برای لذت بردن از بازی در ۹۰ دقیقه آماده شده بود.

بعد از آن بازی تیم ملی ایران صدرنشین گروه مرگ بود. قبل از شروع جام‌جهانی پیش‌بینی چنین شروعی را داشتید؟

قبل از بازی مقابل سه تیم قهرمان می‌دانستیم که کار سخت است اما مأموریت مشخص بود. ماموریت ما ممکن کردن غیر ممکن و در هرشرایطی، رسیدن به مرحله حذفی بود.

کار تیم ملی ایران برابر اسپانیا گره خورد. اگر برگردیم به آن دیدار، تعویض خاصی را انجام می‌دهید؟

بله! تعویض می‌کردم اما نه در تیم ایران. اگر در اختیار من بود در تیم حریف (اسپانیا) تعویض می‌کردم.

تیم ملی ایران برابر اسپانیا بعد از گلی که دریافت کرد، فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آورد، این در حالی بود که برخی تیم شما را صرفا یک تیم تدافعی قلمداد می‌کردند. برنامه شما برای آن دیدار چه بود؟

برنامه مثل همیشه یکسان بود. بازی کنید تا برنده شوید.

ایران برابر پرتغال هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. ما می‌توانستیم آنها را در لحظات آخر شکست دهیم. اگر تیم کشورتان را شسکت می‌دادیم، چه احساسی داشتید؟

اگر پیروز می‌شدیم، احساسم مثل همه بردها بود. از پیروزی خوشحال می‌شدیم و بازیکنان و کادر را ستایش می‌کردیم.

تیم ملی با هدایت شما برای اولین بار در تاریخ، در آستانه صعود به مرحله بعدی جام‌جهانی بود. روزهای حضور در روسیه برای تیم ملی چطور گذشت؟ وقتی به آن روزها فکر می‌کنید، آیا کاری بود که نیاز بود انجام شود؟ مثلا نیاز به حمایت مسئولی بود؟

نه! گذشته است. اکنون فقط باید از خاطرات خوب لذت ببریم.

تیم ملی یک قدم تا صعود به مرحله بعد فاصله داشت. حواشی پیش از جام‌جهانی که برای تیم ملی ایجاد شد، چقدر شانس صعود تیم را کم کرد و روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت؟

من هرگز اجازه نمی‌دهم بازیکنانم به خاطر کمبودها بدون تمرکز بازی کنند. آنها همیشه با هوشیاری، تعهد و غرور بازی می‌کردند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق

در شرایطی که دولت آمریکا در سال‌های اخیر و در جریان جنگ سوریه، نگران سلاح ‌های شیمیایی شده، این کشور در اتحاد با رژیم بعث عراق، سکوت کرد. این موشن گرافی تاریخی، نگاهی به بزرگ ترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ است.

 


مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟

شهید دکتر مصطفی چمران وزیر دفاع دولت موقت، زمانی که ارتش بعث عراق به ایران حمله کرد، کوشید با تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم، سرعت پیشروی ارتش صدام حسین در خاک را کند کرده و همزمان نیروهای نظامی ایران به ویژه نیروهای بسیجی سازماندهی و در محورها مستقر شوند. در این موشن گرافی تاریخی، نقش چمران در مقام فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم تحلیل و بررسی شده است.

 


زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی

در تصاویر قدیمی از یک گزارش خبری، روز‌های معمولی روسیه در ۱۹۳۶ (سه سال پیش از جنگ جهانی دوم) به تصویر کشیده می‌شود. تصاویری از شکار ببر، خرید لباس در دوران حکومت کمونیسم، همینطور تصاویری از مراسم دفن دانشمند شهیر روسی پاولف که در آن سال از دنیا رفته بود و تصاویری کمتر دیده شده از آغاز دوستی استالین با یک دختربچه مغول.

 


جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس

در جریان جنگ ایران و عراق، آمریکا در حمایت از عراق و برخی از کشورهای منطقه، روی کشتی های عراق پرچم این کشور را نصب و در عین حال، مسیر انتقال و تولید انرژی را برای ایران ناامن کرد. این گزارش نشان می دهد، در جریان جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس چه رویدادهایی رخ داد.

 

 

سرکشی تزار روسیه به کازاک‌ها

ویدیویی از تزار نیکلای دوم، آخرین وارث دودمان رومانوف و آخرین تزار روسیه که به نیروهای کازاک ارتش خود سرکشی می‌کند. کازاک‌ها جنگجویان ماهر و خبره‌ای بودند که به مهارت در سوارکاری شهره بودند که در دوران تزار سازمان یافته و وارد ارتش روسیه شده بودند و تا حدودی وظیفه دفاع از مرز‌های روسیه را داشتند. تخصص این نیروها، جنگ‌های چریکی و نامنظم بود و به همین شکل در برابر پیشروی فرانسوی‌ها در زمان حمله ناپلئون به روسیه مقاومت کردند.

 

 

دره آراکو از نمای نزدیک

«دره آراکو / Araku Valley» یک محدوده جغرافیایی زیبا در بخش «ویساکهاپتنام / Visakhapatnam» واقع در ایالت آندرا پرادش هند است. این دره زیبا را از فراز آسمان در قاب 4K می‌بینید.

 

 

چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟

در زندگی هر کسی ممکن است شرایطی پیش آید که مجبور شود مطلبی را برای گروهی از افراد توضیح دهد، یا یک سخنرانی تمام عیار داشته باشد و بخواهد با جمع کثیری از مخاطبان صحبت کند. ما کمتر از یک دقیقه فرصت داریم توجه مخاطبان را به خودمان جلب کرده و آن‌ها را به چیزی که می‌خواهیم بگوییم علاقه‌مند کنیم. امروزه خیلی از سخنرانی‌ها با وجود داشتن مطالب خوب و ارزنده، به خاطر یک شروع کلیشه ای یا نحوه بیان بد، اصلا مورد توجه قرار نمی‌گیرند. اما چطور می‌توان یک سخران خوب شد؟ آیا سخنرانی کردن یک امر ذاتی است یا هر کسی می‌تواند با کمی تمرین به یک سخنران خوب تبدیل شود؟در این ویدیو تکنیک‌های اساسی برای داشتن یک سخنرانی خوب توضیح داده می‌شود تا به شما نشان دهد هر کسی می‌تواند یک سخنران خوب شود.

 


بوگاتی دیوو، خودروی 5.8 میلیون دلاری

خودرو «بوگاتی دیوو / Bugatti Divo» یک هایپر خودرو بی‌نظیر دیگر از کمپانی بوگاتی است که تنها ۴۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد و تمام ۴۰ دستگاه از قبل به فروش رفته اند؛ پس خودرویی است که هیچ کس دیگری نمی‌تواند آن را داشته باشد. نام این خودرو را هم مثل ویرون و شیرون، از یک راننده مسابقه‌ای گرفته‌اند که آلبرت دیوو نام دارد و در دهه ۱۹۲۰ میلادی مسابقه می‌داده است. این ویدیو در روز پرده‌برداری از این خودرو خارق‌العاده ضبط شده است که در آن مدیر اجرایی پروژه، درباره این خودرو و خصوصیات آن توضیحات نسبتاً کاملی را ارائه می‌دهد. متاسفانه هنوز نقد و بررسی کامل و مناسبی از این خودرو در دست نیست. به محض انتشار اولین نقد و بررسی مناسب، تابناک آن را انعکاس خواهد داد.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!