Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:24:11 GMT

دانلود قسمت سوم فصل دوم (۱۵) سریال هم گناه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۳۹۱

قسمت ۱۵ سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، دوشنبه ۲۶ خرداد در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می‌شود. قسمت‌های این سریال دوشنبه هر هفته از این سایت قابل دانلود است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان رویا تیموریان و پدرام شریفی از بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه سریال «هم گناه» که اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است، آمده: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آنها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که...

جهت دانلود قانونی قسمت‌های این سریال روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال هم گناه

چرا حلال دانلود؟

برخلاف سایت‌های فروش اشتراکی نمایش فیلم و سریال که لایسنس فیلم مربوطه تنها یک‌بار توسط آنها خریداری و به هزاران نفر فروخته می‌شود! کلیه فایل‌های این سامانه توسط شرکت پخش‌کننده سریال، آپلود و در اختیار شما قرار گرفته‌اند و تمامی مبالغ پرداختی توسط درگاه مالی اختصاصی آن‌ها دریافت و مستقیما  به‌حساب تولیدکننده فیلم واریز می‌گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود سریال دل دانلود سریال دل هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در جدیدترین قسمت خود میزبان «محمد حسن روحانی» (سردبیر برنامه) خواهد بود، تا با گفتگویی هدفمند به جمع‌بندی موضوع واسطه‌گری برای ازدواج بپردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و جدیدترین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵