Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:55:20 GMT

عدم درج آگهی ترحیم در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۹۴۸

عدم درج آگهی ترحیم در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛محمدنژاد فرماندار دره شهر گفت:شهرداری دره شهر نسبت به نصب علائم، تابلو و بنر در مناطق پرتردد و مرکز شهر، پاساژها، پارک ها، گلزار شهدا با مضمون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام نموده و گزارش و مستندات آن را به ستاد شهرستان ارسال نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به توجیه مدیران پایگاه‌های خبری و کانال‌های بومی در خصوص عدم درج آگهی‌های ترحیم در فضای مجازی اقدام نماید ودر صورت تخطی نیروی انتظامی از طریق پلیس فتا اقدام قانونی بعمل آورد.

محمدنژاد افزود:باتوجه به شروع فرآیند اعطای تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، دستگاه‌های ذیربط ضمن اتخاذ تدابیر لازم، در خصوص اجرای دقیق دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند.

او اظهار کرد:شبکه بهداشت ودرمان نسبت به انجام مصاحبه و ارسال پیام‌های بهداشتی در خصوص عدم تجمع در مراسمات عروسی و خاکسپاری و فاتحه در منازل در فضای مجازی اقدام نماید.

محمدنژاد یادآور شد:برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زیر نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار گردد.

او عنوان کرد:دامپزشکی شبکه بهداشت ودرمان نسبت به جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام و طیور براساس موازین قانونی اقدام نماید ودر صورت نیاز نیروی انتظامی همکاری لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حضور ریزپرنده ها در آسمان اصفهان از بامداد دیروز به سوژه ای پر طرفدار در فضای مجازی تبدیل شده و کاربران ایرانی از زوایای مختلف با نگاه طنز آن را تحلیل می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • جنجال حراج کتاب‌های کتابخانه تربیت تبریز در فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی؛ از حبس ۴۵ روزه تا جزای نقدی برای آگهی دهندگان+ تصویر
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • اخاذی مسلحانه روانشناس اینستاگرامی از زنان