Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:15:57 GMT

تصادفات ۸ درصد به تولید ناخالص کشور ضرر وارد می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۹۸۹

تصادفات ۸ درصد به تولید ناخالص کشور ضرر وارد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی راهور ناجا در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس راهور بیش از ۶۰ خدمت به مردم ارائه می‌کند که ناجا در سال گذشته ۷۰ میلیون خدمت ارائه کرده است که ۵۳ درصد آن مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در پلیس راهور ۳ مأموریت اصلی داریم که باید بر اساس آن تلاش کنیم، یکی از جدی ترین وظایف ما مدیریت ترافیک است، موضوع دوم تسهیل در ترددها است و موضوع بعدی کاهش تصادفات است.

هادیانفر بیان کرد: متأسفانه ۱۷ هزار و ۱۸۵ جانباخته و ۳۶۵ هزار نفر مجروح در سال گذشته در تصادفات رانندگی داشته‌ایم، تصادفات به صورت مستقیم ۸ درصد به تولید ناخالص کشور ضرر وارد می‌کند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در سال ۸۵ حدود ۲۷ هزار کشته در تصادفات داشتیم اما این روند متوقف شد و هر ساعت ۲ نفر جان خود را از دست می‌دهند که این زیبنده کشور ما نیست.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ به طور متوسط ۱.۷ جانباختگان افزایش پیدا کرد اما در سال ۹۸ به ۱.۴ درصد کاهش پیدا کردیم و بنا به اعلام پزشکی قانونی ۳۳ درصد کاهش جانباختگان را در شهرها و جاده‌ها داشته‌ایم.

در حال تکمیل....

کد خبر 4949839 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور تصادفات رانندگی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا قوه قضاییه شهرداری تهران شورای شهر تهران اکبر طبری آتش سوزی وضعیت هوای تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی آموزش مجازی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از پیشرفت ۸۵ درصدی تولید قطار ملی تولید داخل کشور خبر داد و گفت: این قطار طی یکی، دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر با بیان اینکه، پنج شرکت دانش بنیان با تشکیل یک کنسرسیوم در کنار جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، وزارت کشور و شهرداری تهران این قطار ملی را طراحی کرده اند، اظهار کرد: این قطار ملی هفته گذشته همه آزمون‌های کیفی و استاندارهای ایرانی و اروپایی خود را با موفقیت گذراند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تاکید کرد: قطار ملی ایرانی اکنون آماده ورود به ایستگاه‌های مترو برای خدمات رسانی به شهروندان است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه اکنون ۸۵ درصد تولید قطار ملی تولید داخلی است، افزود: این قطار ظرف یکی دو هفته آینده به‌صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

وی با بیان اینکه این قطار طی هفته‌های آتی وارد چرخه خدمت رسانی به مردم می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با تولید انبوه این قطار، درصد داخلی سازی آن به ۹۲ درصد افزایش یابد.

کد خبر 745589

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید