Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حمید هداوند در جلسه کارگروه برخورد با انتشار دهندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی که با حضور نماینده شورای عالی تهیه کننده ها و خانه سینما برگزار شد، گفت: در راستای صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه کنندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با محوریت پلیس فتای تهران بزرگ، کارگروهی ویژه‌ برای اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبین و سایت‌های انتشار دهنده این محصولات تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛سردار حمید هداوند در جلسه کارگروه برخورد با انتشار دهندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی که با حضور نماینده شورای عالی تهیه کننده ها و خانه سینما برگزار شد، گفت: در راستای صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه کنندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با محوریت پلیس فتای تهران بزرگ، کارگروهی ویژه‌ برای اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبین و سایت‌های انتشار دهنده این محصولات تشکیل شد.

جلسات این کارگروه ویژه با حضور نماینده  شورای عالی تهیه کننده‌ها و خانه سینما برگزار می‌شود و مقرر شد تا نمایندگان  و وکیل قانونی خانه سینما و شورای عالی تهیه کنندگان برای پیگیری پرونده های قضایی با همکاری پلیس فتای پایتخت همکاری کنند.

پلیس در راستای وظیفه خود با هرگونه قاچاق یا توزیع و انتشار غیرمجاز تولیدات سینمایی و محصولات شبکه نمایش خانگی برخورد خواهد کرد. در این زمینه  پلیس فتا نیز با جدیت موضوع نقض حق مالکیت معنوی را پیگیری می‌کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس فتا سردار هداوند شورای عالی تهیه فضای مجازی خانه سینما تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است.

بهرام آبادی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور یابند.

وی افزود: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده کنند.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است لذا از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

سرهنگ بهرام آبادی در پایان گفت: همچنین به منظور کاهش ترافیک در این محدوده سایر رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری جهت تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند