Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:33:24 GMT

لطفی: سکوت در قبال جنبش ضد نژادپرستی آمریکا جایز نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۷۱۵۰

لطفی: سکوت در قبال جنبش ضد نژادپرستی آمریکا جایز نیست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در قبال خیزش و جنبش ضد نژادپرستی در آمریکا سکوت جایز نیست چرا که اصل مقابله با ددمنشی مورد توجه کشورمان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (دوشنبه ۲۶ خرداد) در نشست هماهنگی «هم‌اندیشی برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی»، گفت: در خیزش و جنبش عدالت‌خواهی ضد نژادپرستی در آمریکا سکوت جایز نیست چرا که اصل مقابله با ددمنشی مورد توجه کشورمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در بحران کرونا مراسم‌های مختلف تعطیل شد اما برخی مراسم‌ها همچون روز قدس و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) تعطیلی ‌پذیر نیست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری کارگروه‌های مختلف این برنامه‌ها برگزار شد.

لطفی با اشاره به اینکه برنامه‌های آتی نیز با این نگاه تعطیل‌پذیر نخواهد بود به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی اشاره کرد و ادامه داد:  امروز نهاد‌های مختلف و کارشناسان در کشورمان باید چهره بزک کرده آمریکا را که ناقض حقوق بشر است به همگان و جهانیان بشناسانیم.

وی ادامه داد: از هفته آینده از ۶ تا ۱۲ تیر، هفته نمادین برای بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی را داریم که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا حقوق بشر نژادپرستی تبلیغات حقوق بشر نژادپرستی آمریکا تبلیغات نصرت الله لطفی اعتراضات آمریکا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • توافقی که رد شد؛ پاسخ حماس که موجب عصبانیت مصر، آمریکا و حتی قطر شد + جزئیات
  • جزئیات آخرین دور از مذاکرات آتش‌بس غزه/ حماس توافق پیشنهادی آمریکا و مصر را رد کرد
  • وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست