Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری به ادعاهایی که سریال «دل» را به حوزه هنری (موسسه هنرهای تصویری سوره) نسبت داده با انتشار پستی در اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

در متن توضیحات حمزه‌زاده با عنوان «پاسخ به یک ادعا» آمده است؛

اخیراً خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن ادعا شده است سریال «دل» به کارگردانی آقای منوچهر هادی متعلق به حوزه هنری است و با سرمایه‌گذاری این نهاد تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیر از ما که این خبر را دروغ می‌دانیم، دست‌کم ۲ جای دیگر هم می‌توانند آن را تکذیب کنند؛ اول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که پروانه ساخت و مالکیت سریال‌های خانگی را صادر می‌کند. در پروانه مالکیت محصولات تصویری معلوم است که چه کسانی سرمایه‌گذار و مالک قانونی محصول هستند.

دوم خود مالکان سریال که لابد نباید مایل باشند اموال آن‌ها شریک دروغین پیدا کند.

اما علت انتشار چنین اخباری شاید وجود نام آقای سعید خندق‌آبادی در پروژه باشد. لازم است بگویم از وقتی ایشان خواست در این پروژه همکاری کند، از سمت خود در موسسه هنرهای تصویری سوره استعفا داد و از جمع کارکنان حوزه جدا شد.

ادعای دروغ دیگر این است که موسسه هنرهای تصویری ابتدا در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده و بعد کنار کشیده، چنین چیزی هم بی‌اساس است و اصولاً سیاست این موسسه شراکت در پروژه‌ها نیست و صرفاً حقوق نشر محصولات را می‌خرد. مثل بسیاری از محصولات سینمایی و تصویری، پیشنهاد خرید حق نشر سریال «دل» هم در شورای متن موسسه بررسی شد و به تصویب نرسید.

تاکید می‌کنم که حوزه هنری و موسسات آن هیچگاه، حتی یک ریال در هیچ سریال شبکه خانگی، سرمایه‌گذاری نکرده است. اخبار و ادعاهای دیگری نیز درباره عملکرد موسسه هنرهای تصویری سوره مطرح شده که ان‌شاالله در پست‌های بعدی پاسخ آن‌ها را می‌دهم.

کد خبر 4950008 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منوچهر هادی سریال دل محمد حمزه زاده سازمان سینمایی حوزه هنری موسسه هنرهای تصویری سوره فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی بازیگر سینما محمدعلی کشاورز شبکه پنج سیما جورج فلوید شبکه دو سیما سازمان صداوسیما شیوع کرونا آلبوم موسیقی موسسه هنرهای تصویری سرمایه گذاری حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نمایش سپیده روایتگر داستان پرستاری است که در زمان شیوع بیماری کرونا و دیگر مشکلات مستاصل و درمانده شده که با کتابی در خصوص امام زمان (عج) آشنا می شود که سبب تغییر احوال و شخصیت او می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال