Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی اورژانس فارس از واژگونی یک دستگاه خودرو آتش نشانی حین انجام ماموریت در فیروزآباد خبر داد و گفت: این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مصدوم به جای گذاشت.

حسن همتی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: ساعت 21:45 دقیقه شامگاه یکشنبه 25 خرداد واژگونی یک دستگاه خودرو آتش نشانی به مرکز پیام اورژانس اعلام و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این حادثه در شهرستان فیروزآباد انتهای باغ شاه بالا جاده خاکی امامزاده شعیب حادث شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس با بیان اینکه حادثه دیدگان از نیروهای آتش نشان بوده‌اند، ادامه داد: خودرو آتش نشانی هنگام اعزام برای خاموش کردن حریق زمین کشاورزی دچار حادثه شده است.

همتی همچنین با بیان اینکه مصدومان این حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان فیروزآباد منتقل شدند، خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگوني حادثه فیروزآباد خودرو آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ویژه ترافیکی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه ال ۹۰ واژگون شده است، افزود: این حادثه در محور شاهین شهر-علویجه بعد از شهرک صنعتی بزرگ اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه تصریح کرد: در این حادثه چهار نفر
شامل یک خانم، یک مرد و ۲ دختر کودک مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: خانم ۴۴ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 6063862

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان