Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:58:54 GMT

تعطیلی مراسم حج هنوز ابلاغ نشده است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۸۸۳۱

تعطیلی مراسم حج هنوز ابلاغ نشده است

ایسنا/فارس مدیرکل حج و زیارت فارس گفت: هنوز هیچ گزارشی مبنی بر تعطیلی مراسم حج امسال ابلاغ نشده و اگر شرایط فراهم شود، همانند سال‌های قبل برگزار خواهد شد و تعطیلی‌ها در حد حدس و گمان است.

علیرضا زینلی دوشنبه ۲۶ خرداد در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: همچنان منتظر برنامه ریزی وزارت حج عربستان هستیم تا تکلیف حج امسال روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در صورت تعطیلی حج، اعزام‌ها به سال ۱۴۰۰ موکول خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال‌های گذشته و در دهه کرامت ماکت کعبه و نمایشگاه حج در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نصب و برگزار شد، گفت: امسال علاوه بر میثاق با حضرت شاهچراغ (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محافل قرآنی هم در دستور برگزاری قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ارتباط های خوبی که با کشورهای عراق و سوریه داریم، می‌توان برنامه‌های حرم تا حرم را اجرا کرد.

زینلی همچنین با بیان اینکه مسابقه حرم شناسی نیز در دهه کرامت در فضای مجازی برگزار می‌شود، یادآور شد: اگر مشکلی به لحاظ شیوع کرونا ایجاد نشود، همایش بزرگ اتحاد اهل سنت و شیعه در شهرستان لارستان را هم برزگار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری وزارت حج عربستان حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شیعه تعطیلی حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود