Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مدیران ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با معاون اول رئیس جمهور با هدف بررسی مسائل پیش روی آموزش عالی در حال برگزاری است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت علوم، نشست مدیران ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که به صورت حضوری و مجازی با حضور روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور در حال برگزاری است، پیرامون مسائل پیش روی آموزش عالی به گفتگو و تبادل نظر می‌پردازند.

تأکید بر هماهنگی وزارت علوم و دانشگاه آزاد در اجرایی‌سازی آمایش آموزش عالیایجاد کمیسیونی برای برنامه ریزی مؤسسات خاص در شورای گسترش وزارت علوموزارت علوم ضوابط برگزاری امتحانات پایان نیمسال تحصیلی دانشگاه‌ها را اعلام کرد

در ابتدای این نشست علی خاکی صدیق معاون آموزشی و مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گزارشی از فعالیت‌های حوزه خود ارائه کردند. در ادامه روسای برخی از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور در حال ارائه فعالیت‌ها و دستاورد‌های خود در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اسحاق جهانگیری وزارت علوم منصور غلامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری وزارت علوم منصور غلامی اسحاق جهانگیری وزارت علوم منصور غلامی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است، نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم