Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز جوانپور در گفت وگو با خبرنگار ایلناگفت: امتحانات پایان ترم همه دانشجویان مقاطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته، به صورت تستی آنلاین از طریق سامانه آموزشی سیدا در زمان تعیین شده در کارت ورود به جلسه امتحانی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشجویانی که به امکانات لازم برای شرکت در آزمون آنلاین دسترسی نداشته باشند، می‌توانند به صورت حضوری و با رعایت دستورات بهداشتی امتحان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در مواردی که دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته تداخل امتحانی داشته باشند و همچنین متقاضیان استفاده از طرح تعاون آزمون، باید به صورت حضوری در حوزه امتحانی واحد تبریز، آزمون دهند و امکان شرکت در آزمون مجازی آنلاین برای آنها به هیچ عنوان مقدور نیست.

وی در پایان گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی استان از روز شنبه آغاز شده و در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری  برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی ناپیوسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با وی ضمن تبریک هفته سلامت گفت: اسلام دوست دارد برنامه‌ای پیاده کند تا بشر هم از سلامت جسم و هم سلامت روح برخوردار باشد و بکوشد تا همه جنبه‌های زندگی خود را تامین سازد.

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: دین اسلام برای بهتر زیستن بشر به سلامتی انسان‌ها توجه بسیاری قائل است زیرا سلامتی انسان سبب می‌شود از زندگی خود لذت برده و به سعادت نزدیک شود.

 وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، غنای خود را را قبل از فقیری و زندگیتان را قبل از مرگ دانسته و غنیمت بشمارید افزود: در دین اسلام تاکید بیشتری به پیشگیری قبل از درمان شده است  و سعی دارد برای انسان‌ها راه‌هایی که سلامت را حفظ می‌کند معرفی کند.

 
امام جمعه تبریز ورزش کردن، پرهیز از فشار‌های روحی در مواقع مختلف، روزه داری، پرهیز از اسراف در همه بخش‌ها و در نهایت ازدواج را از تاکیدات دیگر اسلام برای سلامتی انسان ها برشمرد و گفت: ازدواج سبب سلامتی روح و جسم شده و از بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند اسلام سعی دارد ورزش کردن را در بین مردم نهادینه کند تا سلامتی مردم به خطر نیفتد و با ورزش سلامت روح و سلامت جان خود را تامین کند.

حجت الاسلام والمسلین آل هاشم اظهار داشت: رسانه ملی نقش مهمی در سلامت جامعه دارد چون مردم باید ببینند و بشنوند تا موضوع فرهنگ سازی در زمینه سلامت و ورزش کردن نهادینه شود.

نقی پور رییس دانشگاه علوم پرشکی تبریز گفت: یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است و امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در خصوص پیشگیری از بیماری‌ها اقدام می‌شود.

وی افزود: برای سلامت مردم و گسترش عدالت در بخش سلامت برنامه سلامت خانواده که از منویات مقام معظم رهبری است به کارنامه تبدیل شده است و در شهر‌های بالای ۵۰ هزارنفر هم اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد