Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت خارطوم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سودان ممنوعیت فعالیت فرودگاه‌های این کشور را به مدت دو هفته دیگر تمدید کرد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه سودان تریبون، شرکت هواپیمایی سودان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور تمام فرودگاه‌های سودان به روی پروازهای داخلی و بین‌المللی تا ششم تیرماه آینده بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده‌ است: طی مدت مزبور فقط به هوایپماهایی اجازه پرواز داده می‌شود که حامل کمک های بشردوستانه، کارکنان شرکت‌های نفتی و اتباع خارجی مقیم سودان باشند که می‌خواهند این کشور را ترک کنند.

با شیوع ویروس کرونا در سودان، دولت خارطوم  تمام مرزهای زمینی، هوایی و دریایی خود را بست و تمام مدارس و دانشگاه‌های این کشور را تعطیل، برگزاری هرگونه تجمعات عمومی را ممنوع  و مقررات قرنطینه بهداشتی در سراسر سودان اعمال  کرد.

به گفته مقامات سازمان بهداشت جهانی، زیرساخت‌های پزشکی و بهداشتی  سودان به دلیل ناآرامی‌های این کشور طی سه دهه اخیر ضعیف است و سودان نیازمند کمک‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با ویروس کروناست.

کرونا|افزایش جان باختگان و مبتلایان در سودان

در همین حال، وزارت بهداشت سودان اعلام کرد: با ابتلای 128 نفر دیگر به ویروس کرونا شمار مبتلایان به این ویروس کشور  به 7 هزار و 220 نفر رسید که از این تعداد 459 نفر جان خود را از دست داده و 2هزار و 556 نفر هم بهبود یافته‌اند.

بر اساس این بیانیه، بیشترین بیماران کرونایی سودان در استان‌های خارطوم، الجزیره ، دارفور ، قضارف، نیل آبی ، کسلا و غرب کردفان به سر می‌برند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,88/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور سودان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور سودان کشور سودان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: تعداد پرواز‌های انجام شده از طریق فرودگاه لارستان در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ششم فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو برابر افزایش داشته است.
محسن رفیعی گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی۵۲ سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی لارستان انجام شده است که طی آن ۵۱۹۹نفر مسافر اعزام و پذیرش شده اند.
وی افزود: پرواز‌ها از فرودگاه لار به مقصد دبی و کویت، دوحه، شارجه و تهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش ورود پناهجویان به انگلیس رکورد زد
  • در غزه و سودان چه خبر است؟/ آنقدر گرسنه می مانی تا ذره ذره آب شوی
  • ثبت ۲۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد/جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در نوروز
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید