Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@13:44:55 GMT

دفتر هیئت اسکیت استان یزد گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۸۷۹

دفتر هیئت اسکیت استان یزد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ آیین گشایش دفتر هیئت اسکیت استان یزد و تقدیر از قهرمانان این رشته ورزشی بمناسبت ایام هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در محل مجموعه ورزشی شهیدنصیری برگزار شد.
در این مراسم که باحضور رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، معاونان امور ورزشی و توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش وجوانان استان، مسئولانی از اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و قهرمانان،پیشکسوتان، مربیان و داوران ورزش اسکیت همراه بود، از قهرمانان و پیشکسوتان اینرشته ورزشی قدردانی بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمجتبی حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این مراسم با اشاره به مفرح بودن و کم هزینه بودن این رشته ورزشی قول مساعد داد تا در صورت برنامه محور بودن هیئت های شهرستانی و تحقق اهداف ورزشی در سطح ملی، اعتبارات لازم را برای زیرساخت این ورزش و ساخت پیست اسکیت استانفراهم نماید.
سید احمد هاشمی، معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با قدردانی از رئیس جدید هیئت در برگزاری این جلسه به مصوبات شورای ورزش استان اشاره کرد که بر اساس آن هیئت های ورزشی که دارای برنامه و تقویم ورزشی برای برگزاری رویدادها و پیگیری اهداف باشند، طبق قول استاندار محترم برای حمایت های مالی معرفی خواهند شد.
رئیس هیئت اسکیت استان نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده اسکیت استان در ماه میهمانی خداوند و با گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد، از خدمات محمدصادق طهماسبی رئیس سابق هیئت اسکیت و همکاران ایشان قدردانی نمود.
حمیدرضا عاقبت خیری در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی ماه های گذشته پرداخت و برنامه های خود را در حوزه های مختلف ارائه نمود. 
وی گفت: برنامه ریزی برای تعمیر و ساخت ۳ پیست اسکیت در استان در دستور کارقرار داد. در کوتاه مدت راه اندازی پیست آزادشهر دنبال خواهد شد و در میان مدت وبلند مدت ساخت پیست ورزشگاه شهید نصیری و پیست ورزشگاه بزرگ یزد ظرف مدت ۳ سال پیگیری می شود.

در این مراسم از پیشکسوتان رشته ورزشی اسکیت،آقایان: رضا زارع، امین نامداری و مهدی حامدی، همچنین قهرمانان این رشته ورزشی،آقایان: دانیال زارع عضو تیم ملی، توحید دهقان و سرکار خانم عسل سالم با اهدای لوح قدردانی بعمل آمد.
در بخش دیگری از این مراسم، طی ابلاغی از سوی رئیس هیئت، ابراهیم ایروانی بعنوان دبیر هیئت، فریبا حجتی بعنوان نایب رئیس هیئت و مسئول امور بانوان، نجمه دهقان بعنوان خزانه دار هیئت و یوسف صباغ بعنوان رئیس هیئت شهرستان یزد معرفی شوند.
مسئول روابط عمومی هیئت اسکیت استان نیز در ابتدایاین مراسم با ابراز خوشوقتی از گشایش دفتر هیئت ابراز امیدواری کرد تا این رخداد تعاملات و همکاری میان اعضای خانواده اسکیت را در استان افزایش دهد و موجبات تحقق برنامه های این رشته ورزشی در سطح استان فراهم آید.
محمدضیا اولیا گفت: رئیس فدراسیون اسکیتطی ابلاغی در مورخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ بر اساس نتایج انتخابات مجمع عمومی هیئتاسکیت استان در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۸، حمیدرضا عاقبت خیری را بمدت ۴سال بعنوان رئیس هیئت استان یزد منصوب نموده است.

46

کد خبر 1399807

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد هیئت اسکیت استان رشته ورزشی رئیس هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، تقی پیرموذن با اشاره به اهم فعالیت‌های هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل، افزود: این ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری شدند.
وی گفت: کسب ۲ مدال نقره توسط تیم دیابت استان در مسابقات کشوری گرگان، کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز توسط تیم ام اس در مسابقات کشوری رامسر و کسب یک مدال نقره و پنج مدال برنز توسط تیم تالاسمی در مسابقات قهرمانی کشور بوشهر از جمله مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل است.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل گفت: اعزام ۲ داور خانم به کلاس داوری دو و میدانی فدراسیون، اعزام یک مربی خانم به کلاس مربیگری دارت در استان‌های قم و آذربایجان غربی، حضور مربی آقا در کلاس مربیگری تنیس روی میز و حضور ورزشکار پیوند اعضای استان اردبیل در تیم ملی فوتبال را از دیگر اقدامات هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان ذکر کرد.
پیرموذن اظهار کرد: بیماران در ۶ گروه ورزشی شامل بیماران دیابتی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، هموفیلی و همودیالیزی و پیوندی‌ها شامل پیوند کلیه، کبد، قلب، پانکراس و مغز استخوان عضو این هیات ورزشی هستند و در ۱۶ رشته ورزشی که با تشخیص پزشک معالج به آنها تجویز می‌شود، تحت نظر پزشک مربوطه فعالیت می‌کنند و برخی از بیماران نیز در چند گروه ورزشی فعال هستند.
وی گفت: ورزشکاران فعال در این هیات ورزشی بر اساس جدول سالانه مشخص شده از سوی فدراسیون در ۶ گروه و در رشته‌های مختلف تمرینات ورزشی را برای کسب آمادگی کامل انجام و به مسابقات استانی و کشوری اعزام می‌شوند.
سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان اردبیل با بیان اینکه ورزش، لازمه سلامتی و نشاط بیماران خاص و پیوند اعضا است، اضافه کرد: حفظ سلامتی و بازیابی توانمندی‌های بیماران خاص و پیوند اعضا با کمک فعالیت‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط و ارتقای سطح امید و زندگی از جمله اهداف فدراسیون و هیات استان است.

دیگر خبرها

  • فرماندار بافق: مسئولان استان در قبال ورزش بافق متعهد باشند
  • اعلام اصلی‌ترین هدف رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان
  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب