Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم بویین زهرا و آوج گفت: عدالت باید در میان کارکنان و بازنشستگان دولت و کارکنان آموزش پرورش در پی اجرای کامل نظام رتبه بندی برقرار شود. تاریخ انتشار: 14:10 - 26 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۲۶۱

خبرگزاری میزان - خانه ملت نوشت: روح الله عباسپور با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: امروز مطالبه جامعه فرهنگیان به دنبال برقراری عدالت هستند، به طوریکه بازنشستگان به دنبال همسازی حقوق خود با کارکنان و شاغلان نیز در پی اجرای کامل نظام رتبه بندی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که یکی از اصلی‌ترین شعار‌های ما برقراری عدالت در کشور است؛ درست نیست که عدالت در میان کارکنان و بازنشستگان دولت و کارکنان آموزش پرورش برقرار نشود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درخصوص حقوق برخی معلمان بازنشسته عنوان کرد: برخی از بازنشستگان آموزش و پرورش که ۱۵ سال قبل بازنشسته شدند، همچنان با حقوق رقم آن زمان دریافتی دارند که این ظلمی در حق بازنشستگان آموزش و پرورش است.

وی یادآور شد: حقوق بازنشستگان در حالی ثابت مانده که قیمت مسکن در مدت کوتاهی ۶ برابر شده و برخی معلمان بازنشسته امروز حقوقی کمتر از ۲ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

عباسپور ادامه داد: متأسفانه نظام رتبه بندی معلمان به صورت کامل اجرا نشده و فرهنگیان نسبت به اجرای ناقص این طرح معترض هستند؛ یکی از مسائلی که مجلس جدید پیگیری خواهد کرد، اجرای دقیق رتبه بندی فرهنگیان و اعمال مدارک تحصیلی معلمان است تا توازنی میان حقوق فرهنگیان با سایر کارکنان دولت ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: مصوبه نظام رتبه‌بندی معلمان اصلاح شد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: همسان سازی رتبه بندی معلمان نظام رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 

طبق اعلام آموزش و پرورش حقوق فروردین ۱۴۰۳ معلمان و فرهنگیان از عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه شروع به واریز می‌شوند

معلمان می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir فیش حقوقی خود را ببینند.

 

tags # معلم سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه فرهنگیان از میان حافظان قرآن دانشجو می‌پذیرد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش