Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت نخستین پروژه 144 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در سمنان با حضور رییس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ این پروژه 144 واحدی شامل پروژه 72 واحدی امید با متراژ 5300 متر مربع و پروژه 36 واحدی سرو با متراژ 3 هزار و 360 متر مربع و پروژه 36 واحدی عترت دامغان با متراژ 3 هزار 124 متر مربع می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت : 6 هزار و 672 واحد از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن سهم استان است که از این رقم سه هزار و 300 واحد در شهر جدید ایوانکی و مابقی در دیگر شهرستان های استان است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت : بیشتر پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در سایت های مسکن مهر استان در سه طبقه و با کیفیت عالی، با امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور تا حداکثر 18 ماه اجرایی می شود .
دهقان افزود :  مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان، آذرماه پارسال 994 نفر و در مرحله دوم اسفندماه پارسال هم سه هزار و 800 متقاضی ثبت نام کرده اند که تا دو هفته آینده تایید شدگان نهایی اعلام خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟

رئیس بنیاد مسکن کاشان وضعیت ساخت و ساز طرح ملی مسکن را تشریح کرد. - اخبار استانها -

مصطفی رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته ویژه طرح‌های ملی مسکن، اظهار داشت: از یک هزار و 500 واحد در حال ساخت طرح‌های ملی مسکن یک هزار و 350 واحد اسکلت‌ریزی آن به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه مرحله‌ سفت‌کاری 800 واحد از طرح‌های ملی مسکن نیز به اتمام رسیده است، افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت داشته است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را در راستای ساخت این واحدها به کار گرفته است‌.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما عدم تطبیق آورده متقاضیان با پیشرفت پروژه است، ابراز داشت: اگر عدم تطبیق آورده متقاضیان با پیشرفت پروژه با یکدیگر تطابق نداشته باشد و روند آن به همین شکل ادامه داشته باشد در ادامه کار با مشکل مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه قرارداد مرحله نازک‌کاری واحدهای در حال ساخت نیز منعقد شده است، گفت: مرحله نازک‌کاری نیز بر اساس شرایط یک تا یک و نیم سال به طول می‌انجامد و پیمانکار آن نیز با توجه به عقد قرارداد کار را به‌زودی آغاز می‌کند.

رضازاده ضمن اشاره به مصوبه شورای مسکن استان اصفهان ویژه متقاضیان با آورده کمتر از 120 میلیون تومان تصریح کرد: با توجه به این مصوبه افراد دارای این شرایط با واجدان شرایط جدید جایگزین می‌شوند که در کاشان 117 نفر آورده‌ای کمتر از 120 میلیون تومان دارند.

وی با بیان اینکه مرحله سفت‌کاری تمام یک هزار و 500 واحد در حال ساخت تا حدود سه ماه آینده به پایان می‌رسد، تاکید کرد: از متقاضیان درخواست داریم تا آورده خود را بر اساس اطلاع‌رسانی صورت گرفته از طریق پیامک تکمیل کنند و پروژه با سرعت بیش از پیش به اتمام برسد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن